Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




zondag 24 juni 2007

Legionella in het Diakonessenhuis en bloemen voor de tweede kuur!

Ja krijg ik een brief, dat in de periode dat ik in het ziekenhuis heb gelegen, in het Diakonessenhuis er daar een legionella bacterie is gevonden. Allerlei klachten kunnen zich voordoen bij je, en dan moet je je in verbinding stellen met de huisarts. Gelukkig heb ik geen last van die klachten...wat een gedoe he...lig je een keer in het ziekenhuis, maak je dit mee! Ik moest er eigenlijk wel om lachen...ik, onervaren met ziekenhuizen....
Gisteren was een mooie dag, met Rosanne samen op de fiets naar het dorp, om wat kadootjes voor Noor te kopen, confronterend, maar je merkt hoe makkelijk het voor een kind is, dat je gewoon met een kale kop naast haar fietst. We kwamen veel bekenden tegen, en eigenlijk was dat heel leuk. Floor ging die middag bowlen met een paar vriendinnen en wij zijn met zijn 3-tjes naar Noor geweest. Was heel leuk....Noor kwam heel trots met opa en Els aan op haar nieuwe fiets.
Gisteren werden er prachtige bloemen bezorgd van Pauline en Vincent, vrienden van ons uit Brabant met 'veel sterkte voor maandag' lief he...ja want morgen is het weer zover. 12.00 uur word ik verwacht en na het bloedprikken, hoop ik toestemming te krijgen voor de tweede chemokuur. Dan gaan we naar de 11e etage, daar krijg ik een bed, en dan ga ik een aantal uren aan het infuus. Diezelfde dag haalt Annemarie me weer op als ik klaar ben. Ik ben benieuwd en hoop alleen maar dat ik niet al te ziek zal worden, verder zien we wel....

Tante Suus, is een nicht van Pa en tante Anita, een lieve dame uit Goes. En gisteren kreeg ik van haar weer een prachtig boeket...zo lief, met sterkte voor maandag erop. Lief he...dat er zo met je wordt meegeleefd. Oud en jong, veraf en dichtbij...hartverwarmend.
De boeketten zijn prachtig...

Gisterenavond hebben we onder supervisie van Rosanne en haar commentaar op de wedstrijd, naar Jong Oranje gekeken. Geweldig wat een prestatie 4-1 ....in de tussentijd keek ik naar een bokswedstrijd in de slaapkamer. Volgens mij vind ik boksen leuker dan voetballen om naar te kijken...maar iedere keer als er gejuich uit de woonkamer kwam, waar Annemarie en haar twee meiden voetbal keken, ging ik snel even in de herhaling kijken naar het doelpunt.
Vandaag gaan we een stukje fietsen, wat energie opsnuiven en verder zomaar een lekkere rustige zondag hebben. Ik wens jullie dat ook toe...
en voor Sanne, die jarig is, een superfeest met 50 mensen....dus laten wij het even afweten vandaag...iets te veel mensen! Veel plezier Sanne en hartelijke gefeliciteerd vanuit Voorschoten.


Anita

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Aniet, sterkte morgen.

Ik denk aan je!!!!!!!!!

Anoniem zei

Lieve Anita,

Wat fijn je een paar dagen weer zo lekker voelen...ik hoop dat je daar weer snel aan toe bent na je volgende kuur! Een fijne zondag met Annemarie en de kinderen, en héél héél veel sterkte morgen.
Wij zijn in gedachten bij jullie.
Dikke Knuf XXXX
Bart & Trudy

Anoniem zei

Hi Anita en Annemarie,

Nou ja zeg...wat een verhaal over die ziekenhuisbacterie... alsof er al niet genoeg gebeurd!....
Wil je laten weten dat ik op afstand met jullie meeleef en je voor morgen heel veel sterkte wil toewensen. Het is even "koppie-onder-gaan" om daarna weer boven te komen, dat heb je deze laatste dagen ook ervaren! Voor nu, lieve groeten van Marianne M.

Anoniem zei

Hoi Aniet,

Fijn te lezen dat je afgelopen week vaak hebt kunnen genieten van de mooie dingen in het leven! Ik wens je heel veel succes voor morgen. Ik denk aan je.

Nikki

Anoniem zei

Lieve liefste Anita,

Marian en ik wensen jou en je dierbaren alle sterkte en succes voor morgen en verder.
Sorry ik had even nodig, maar het is niets met wat jou is overkomen.

We volgen je log, sterkte en een stevige knuffel van Marian en Arie uit BSK.

Anoniem zei

Hallo meiden,

Aniet, hou je taai en sterkte morgen.

Wij denken aan jullie.

groet Frank en Wilma

Anoniem zei

Lieve Anita en Annemarie,

Anita, wat was het fijn om je te zien op kantoor. Je zag er goed uit.
Morgen is het dan weer zover...
Wij wensen jullie heel veel sterkte.

Wij denken aan jullie.

Love always,
Sarah, Rene en Zoe x

Anoniem zei

Aniet,

heel veel sterkte vandaag!

Michel