Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




woensdag 4 juli 2007

Foto van boeddha....


Zomaar eventjes een foto van Boeddha...lief he...
als je hem ziet en alle lieve berichtjes hoort, verdwijnt je boosheid vanzelf. Vandaag kreeg ik van mijn vriendin Nathalie uit Zwitserland een stenen hartje en dit draag ik in mijn broekzak, kortom met zoveel geluk in me, om me heen, en Boeddha die dagelijks naar me lacht komt alles weer goed....
Aniet

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Anita,
je kunt zo goed vertellen dat ik je herken in elke zin, hoor je stem als ik je dagelijkse stukjes lees. Je hebt er een talent voor wat je liever niet had gekend. Je boek zal verdrietig, prachtig en krachtig zijn, 3 keer ig! Tot snel, liefs Lineke