Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




donderdag 6 september 2007

Ik voel me niet lekker...mijn arm doet zo'n zeer...

Vandaag ga ik even het ziekenhuis bellen, want mijn rechterarm is helemaal dik en ik kan de arm niet meer strekken of goed buigen...ook typen is erg lastig nu...laat staan fietsen of iets tillen. Het doet zeer....ondertussen zit ik met mijn linkervoet in een teil met soda...die teen is erg ontstoken, er zit allemaal rotzooi onder de loslatende nagel...vies gewoon..
Verder gaat het goed...ik draai muziek van Mika en nog allerlei moderne muziek, een cd van de meiden...en ik stop ermee voor vandaag...

Anita

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Sterkte vandaag Anita
En Mika is inderdaad erg goed.

Ik denk aan je

Gr. Gabija

Anoniem zei

Sterkte Anita, hoop dat ze iets voro je kunnen doen.