Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




maandag 17 september 2007

Kuur nummer 6 en een spannende week...

Goedemorgen, net mijn eerste 60 mg prednison weer ingenomen en een maagtablet. Met mijn linkervoet in de emmer met soda, schrijf ik jullie. Rechts begint ook prachtige kleuren te krijgen, kortom het verval doet zijn intrede....ik ben klaar om naar het ziekenhuis te gaan. Ik moet er al vroeg zijn, ga vooruit met de trein, Annemarie komt na mij...de meisjes zijn hier en dan moet Annemarie zich al in stukjes opsplitsen, dus ik laat hen rustig tuttelen hier, ik ga vast bloedprikken en wachten in de wachtkamer, waar altijd wel iets spoedachtigs tussendoor komt en de tijd wat uitloopt en als ik naar de dagbehandeling moet, dan is Annemarie al lang en breed bij me....zij wil er altijd bij zijn, als de chemo begint. Is tot nu toe nog altijd bij me geweest.
Deze week een MRI, spannend. Vooral de uitslag. Dan wel/niet opereren en starten met de lumbaalpunctie en de serie 'rugchemo's' kortom er staat ons nu eventjes veel ziekenhuis te wachten....duimen voor alleen maar goede cellen, dan kan ik ook hier gewoon gaan aftellen, nog maar 12 chemo's te gaan, nog maar 11 etc.
Ik ga er vandoor...dag, een mooie dag!
Anita

3 opmerkingen:

Unknown zei

Veel sterkte voor jullie beide. Ik heb veel bewondering voor de manier waarop jullie samen deze tijd beleven en leef op afstand met jullie mee.
Corrie (hospice Gorinchem)

Anoniem zei

Lieve Aniet,

Veel sterkte weer de komende dagen want hoe goed je je er ook door heen slaat, het is elke keer weer een heftige aanslag op jullie beiden!
liefs Berty

Anoniem zei

Ola Anita,

Ik ben weer terug uit het zonnige Spanje. Heel leuk geweest lekker strand en goed van eten en drinken wat wil een mens nog meer. Veel aan je gedacht maar gelukkig heb je een paar goede dagen achter de rug. Sterkte de komende dagen en laat weer gauw van mij horen. Ga nu nog 3 dagen met 5 vrouwen naar Terschelling wordt best wel gezellig, ik kom je er gauw over vertellen. Liefs en een dikke knuf.