Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




vrijdag 5 oktober 2007

Berichten uit het LUMC!!!!

Zojuist om tien over drie al, kreeg ik een telefoontje van dokter Halkes uit het LUMC. De dokter heeft besloten door te gaan met de lumbaalpuncties in de ruggemergzak en hij wil dit doen op de gebruikelijke, helaas pijnlijke manier, dus door te prikken via mijn rug. Goed nieuws is dat het aantal puncties is teruggebracht van 12 naar 6, waarvan ik er dus al 1 heb gehad!! Ik krijg maandag dus weer zo'n behandeling en de 29e oktober ook, daarna nog een behandeling in november, in december en in januari (na Curacao) en drie weken daarna gaat men pas beginnen met de bestralingen (minimaal 4 weken!!!), dus pas in februari 2008....Tussendoor worden er MRI-scans gemaakt, kortom nog een heel circus te gaan...en dat de bestralingen pas achteraf gaan plaatsvinden, vertelde hij me nu voor het eerst.
Eigenlijk door deze nieuwe planning een soort streep door de rekening. Maandag maar eens even het schema in de tijd doornemen en aan de hand van dit schema mijn reintegratie bij Arinso eens doorspreken met mijn baas. Potverdomme....maar ja, voor het zelfde geld had dit feestje doorgelopen tot in juli 2008...als ik er 12 had moeten hebben, dus gelukkig is dit niet het geval!

Ik ga maar eventjes een stukje fietsen, even de wind door mijn 'dons'haren laten wapperen....
Anita

Geen opmerkingen: