Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




zaterdag 24 mei 2008

Goedemorgen zaterdag....vrije zaterdag!


Na een heel drukke, en vooral intensieve week...met toch ongemerkt al te veel uren,ga ik eventjes jullie wat bijpraten. Waarom dan toch een intensieve week....omdat het werk erom vraagt en niet anders. Met Kirsten samen naar onze klant toe...een goed en constructief gesprek en mooi te constateren hoe goed ik me al voel, bij deze klant. Hoeveel mensen ik daar ken. Ik liep als het ware handendschuddend rond, en mensen waren oprecht geinteresseerd in me...mooi om te voelen. En vervolgens het leukste van alles is dat iedereen vindt dat ik er weer zo goed uitzie...met mijn korte kop met krulletjes...ik zal een foto maken en die erbij plaatsen!

Ondertussen schijnt de zon en zit mijn vader hier al heerlijk in de tuin...straks gaan we Els halen op Schiphol. Als ik terugkijk op deze week waren er een aantal hoogtepunten, het unituitje op de boot in Nieuwegein, de lol met Chea en Kirsten en het gesprek met onze klant! Maar ook Rosanne die de avondvierdaagse heeft gelopen. Geweldig...daarnaast gebeuren er veel dingen, die mij stof tot nadenken geven. Gewoon omdat ik merk dat ik zo anders naar alles kijk, dan voorheen. Of eigenlijk niet zoveel anders, maar ik ben me zoveel bewuster van allerlei non-verbale dingen, maar ook van hoe mensen zich gedragen en soms kijk ik er maar naar en glimlach. Niet meer en niet minder....

Nu de tuin in, later meer...het is heerlijk om zomaar buiten te kunnen zitten!

Een lieve groet, mijn papa wacht op mij...

Aniet


Geen opmerkingen: