Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




dinsdag 9 december 2008

De beloning....

En dan nu zomaar de beloning, even niets...in alle rust op kantoor. Afspraken voor morgen voorbereiden, een leuke lunch morgen met een mevrouw met wie ik ooit heb samengewerkt...mijn laatste les dit jaar in Amsterdam, afsluitend met een glas wijn met elkaar! Leuk, gezellig, informeel..mooie theorie om als afsluiting nog met elkaar te delen!
En hier op kantoor, kijk ik naar de schilderijen van Annemarie...mijn afspraak die hier vandaag was, vond het werk van Annemarie mooi...zoals zoveel mensen dit vinden. Mooi en realistisch, rustig en liefdevol...en ik mag er zomaar van genieten. Ik heb net alles opgeruimd hier op kantoor. Heerlijk...en zo mijmer ik maar eventjes...
Morgenochtend een afspraak in het LUMC, een controle bij de radioloog...en als ik daar loop, is het net alsof ik voor iemand anders kom. Bijzonder he...en maandag weer bij Willemze voor de uitslag van de PET-scan...
Dag, de beloning van al die dingen die niet lopen, is rust. Simpelweg rust.
Groet,
Anita

Geen opmerkingen: