Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




zaterdag 13 december 2008

Stel er staan twee engelen bij de deur aan het einde van 2009...wat zeg je dan tegen hen?

En deze vraag werd me gesteld bij de start van de Leergang Servant Leadership in Hilversum afgelopen donderdag....want eind 2009 dan hebben we de Leergang afgerond, dan zijn we met elkaar aan de slag geweest en hebben we ongelooflijk in de spiegel gekeken, naar wie we zijn en wat we doen of hebben gedaan. Naar jezelf kijken, reflecteren, wat ging goed, wat ging niet goed...waar heb ik gefaald, waar ben ik geslaagd, hoe sta ik nu in het leven...
en mijn antwoord was :
'aan het einde van 2009 ben ik gezond, ben ik gelukkig met Annemarie en haar dochters. Dan is mijn vader 80 jaar, en dan hebben wij een mooi, intens en zakelijk gezien rustig maar goed jaar achter de rug. Dan zijn mijn vrienden, mijn vrienden. Dan heb ik verbinding gemaakt met prachtige mensen, dan ben ik 50 jaar...en zielsgelukkig met mijn vrouw' en weet je, toen ik dit alles zei, toen glimlachten die Engelen dat begrijp je wel.....
Dag,
Aniet

Geen opmerkingen: