Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




vrijdag 29 mei 2009

En soms dan lijkt het alsof je getest wordt....

De afgelopen week is een soort testweek, op stressbestendig zijn, op uithoudingsvermogen en deze dag, voegt daar nog iets aan toe...we hadden iets prachtigs laten maken voor mijn papa en zojuist belt de drukker, dat een en ander achterstevoren is ingebonden, in spiegelbeeld ofzo...met duizend excuses...de man had heel veel moeite gedaan, om een en ander te realiseren voor ons, zelfs een extra exemplaar voor An en mij laten maken en nu is het verkeerd. Het ziet er prachtig uit...maar moet opnieuw gebeuren. Waardoor ik zondag een 'foute versie' kan overhandigen...en volgende week de goede pas komt....
En nu zit ik stil hier op kantoor, want dit was het sluitstuk van die 80e verjaardag geworden...het zou zo mooi zijn geweest....en dit is niet gelukt...een beetje verdrietig ben ik wel. Maar dat deert niet...dat doet er ook niet toe..het is een feit. En het wordt uiteindelijk wel weer goed gemaakt....
Vanmiddag was ik in Huize Clingendael in Den Haag, bij het Instituut Clingendael, prachtig. Ik heb mogen genieten van een rondleiding aldaar. Van het prachtig park wat erom heen ligt en ik waande mij in een prachtige vakantie, internationale mensen, mooie oude bomen, bloemen en waterpartijen...hoe bijzonder kan een afspraak zijn!
Oh ja en net krijg ik bericht donderdag 11 juni a.s. om 14.30 uur een MRI in het LUMC. Wordt vervolgd.
Fijn weekend, Mark de drukker komt zo...
Anita

Geen opmerkingen: