Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




maandag 21 september 2009

Het Ben Bril Memorial....

Tja wat is dat nu weer? Welnu, Ben Bril was een joodse bokser, en later bekend Amsterdamse scheidsrechter in de bokssport. En ter nagedachtenis aan deze bijzondere man, wordt er nu al voor de derde keer op rij, in theater Carre een boksgala georganiseerd op 26 oktober a.s. Een enorm happening volgens mij, en vanuit mijn rol als bestuurslid van de Nederlandse Boks Bond, zit ik straks ook in die zaal! Geweldig...het idee alleen al! Ondertussen ben ik bezig met de HRM Leergang voor Executives, HR2020. Een Leergang die we vanaf januari 2010 via het Center for Servant Leadership gaan laten draaien. Een Leergang die Harry en ik a.s. woensdag gaan presenteren...in Hilversum. Morgen ben ik weer intervisie-coach voor de Leergang Defensie Coach en ook dat is zo'n hoogtepunt deze week! Voor de rest coachgesprekken, de presentatie van ons advies voor de Gamma bouwmarkt a.s. vrijdag, kortom veel en mooie dingen!
En ondertussen heb ik hier voor jullie nog een mooi gedichtje van Annetta da Graca genaams 'Trouw'

Laat mij vrij
alleen zo kan ik vliegen
naar mijn rijke wereld vol kleur
Ik beloof
telkens terug te keren
om zacht neer te strijken
in het binnenste van je hart

Mooi he..Aniet

Geen opmerkingen: