Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




zaterdag 24 oktober 2009

Maak stilte tot een onderdeel van je leven....

Tsjonge jonge...wat een spiritualiteit! En dat na samen met Annemarie een prachige romantische film te hebben gezien, de film Last Chance Harvey...heerlijk! Champagne erbij...ik vind een regenachtige zaterdagmiddag, daar past zo'n sprankelend glas wel bij...de lichtjes al een beetje aan. Nu zit An lekker op de bank, de Bee Gees maken hun muziek, een geweldig concert op de dvd....en zomaar is daar toch dat mooie relaxte gevoel! En dan lees ik opeens dat je stilte tot een onderdeel van je leven zou moeten maken. En eigenlijk realiseer ik me wel, dat ook door Servant Leadership, ik temidden van de hectiek van iedere dag, zomaar die stilte momenten pak voor mezelf. Ook lees ik nu dat je alles wat je in je leven anders zou willen, jezelf moet voorstellen en het vervolgens dan moet loslaten. Ook meer observeren is goed voor ons welzijn. Dus lieve mensen, zomaar in stilte op een bankje in het bos zitten, of wandelen door het bos, en lekker tegen al die grote mooie bladeren aanschoppen kan zo goed zijn voor ons. Zo ongekend lekker...dus genieten wij nog eventjes door van dit bijzondere weekend. Verwonderen wij ons over alles, kijken terug op ingewikkelde vraagstukken en gaan wij zomaar weer door...het is goed, zoals het is. Ik ga een lekker kopje soep maken ofzo...iets wat past bij dit weer. Heerlijk...dag, liefs, Anita

Geen opmerkingen: