Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




dinsdag 3 november 2009

Events, evenementen, lezingen, en workshops....ons leven is er vol van!

Tja en het lijkt wel alsof er een soort eindspurt is ingezet om 2009 tot een mooi en succesvol jaar te maken, zakelijk gezien dan! Zo zijn wij allebei druk met het geven van lezingen en workshops, zo staat Annemarie vrijdag in de Leergang Servant Leadership, waar zij een workshop begeleidt over het maken van een zelfportret! Leuk! Morgen en overmorgen sta ik op het evenement in Utrecht, 'Fris in je hoofd' waar ik per avond, twee keer een uur een verhaal ga houden over Personal Empowerment. En vrijdag begeleidt ik weer een teamsessie met als thema communicatie en samenwerking! En dinsdag 10 november staat Annemarie hier voor de Rotary in Voorschoten om te vertellen over 'van mondhygieniste tot kunstenares' op uitnodiging van broer Ruud. En ik sta ergens in november voor een groep bij de NIBC in Den Haag, en praat over persoonlijke effectiviteit. En op 24 november sta ik voor diezelfde Rotary in Voorschoten om te praten over mijn leven, mijn ziek zijn...en vertel over mijn boek! En volgens mij houdt het hiermee nog niet op...wordt vervolgd! Dank jullie wel voor al die lieve mooie bloemen, smsjes en berichtjes...wij zijn echt heel feestelijk verwend vandaag! Liefs, ook namens mevrouw, mijn vrouw de kunstenares! Anita

Geen opmerkingen: