Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




zondag 30 mei 2010

Zomaar....

Wat ik wel heel bijzonder vind, is de liefdevolle manier waarop al die bewoners in de Samaritaan met elkaar omgaan. Zo zit tegenover mijn vader aan tafel, of soms naast hem een hele lieve mevrouw. Zij vindt Annemarie zo'n leuke vrouw, ze geeft haar vaak complimentjes, zo zei ze laatst 'wat heb je toch een lief gezichtje' en vandaag zat mijn vader tegenover haar aan tafel. En ze vroeg 'hoe oud is hij geworden' en toen ze hoorde 81, zei ze 'hij is nog hartstikke leuk!'. En eigenlijk is hij dat ook nog steeds, een hele leuke man, van 81 jaar! Gisteren zaten pa en ik samen in de recreatiezaal nadat we twee uur lang gewandeld hadden en daar zag hij een bekende mevrouw. En al eerder viel mij op, dat hij deze dame leuk vond. En toen zij naar hem toekwam en hem kwam groeten, vertelde ze dat ze 67 jaar was. En hij glimlachte en keek naar haar en zei 'je bent een juweeltje'. Geweldig vind ik dat, dan lacht hij zo guitig, zijn mond een beetje scheef...ik hoop dat hij altijd op deze manier blijft kijken naar het vrouwelijk schoon! Dat is zo zijn charme...
Heb een mooie avond...
Anita

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Anita,

Wat een mooi plaatje van je vader! Nog steeds een prachtig mens.

x Berty