Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




dinsdag 8 maart 2011

en nu nog even afmaken....

en ik drukte op een toets en toen was mijn bericht geplaatst...maar deze toevoeging hoort er nog bij. Ik heb een gedichtenbundel gekocht van Poul Gelderloos 'het geheim tussen ons mensen' en een stukje uit een van zijn gedichten is voor jullie :
'In de stilte
Daar waar niets is
Daar is alles
Daar is je hart
Alleen met jou'

mooi he...die gedichten die zijn zo bijzonder, zo intens...net zoals mijn contacten met al die mooie mensen, steeds maar weer...ik bewandel een ingewikkelde weg die leven heet, maar die het leven wel zo bijzonder maakt...slaap lekker!
Liefs, Anita

1 opmerking:

Jolanda zei

Hoi Anita,

Wat mooi toch al die emoties, al die mensen met hun eigen verhalen. Ik had gisteren ook een prachtige avond in Theater met m'n zus. De voorstelling van Sara Kroos! Zeker aan te bevelen, want zij zoekt in haar show ook de essentie van het leven! prachtig.... dus als je nog wat tijd ergens kunt vinden..... Sara Kroos!
Fijne dag, Jolanda