Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




zondag 17 april 2011

Open dag Yarden en gisteren nog Pa van Loon....






Lieve mensen, ik kan geen stap meer zetten en geen pap meer zeggen zo ongeveerd. Na een prachtige zomerse Open Dag, met toch schat ik in, wel zo'n 125 bezoekers, ondanks bloemencorso's enzo. Maar met een prachtige sfeer, mooie partners die hun diensten lieten zien, zit ik hier thuis even bij te komen. En doe ik jullie een aantal sfeerimpressies toekomen van Yarden Kennemerland....een geweldige open dag, met een shuttle service naar ons eigen crematorium. Een dag met veel vragen, mooie informatie en tevreden collega's. Met bezoekers vanuit het Hoofdkantoor, de Vereniging, de Directie en ook allerlei mensen, die zomaar reageerden op de krant. Leuk en fijn dat er ook collega's uit Amsterdam en Alkmaar zijn geweest!
En gisteren Pa van Loon, zomaar weer wat sfeerbeelden voor jullie...het weekend zit erop. Pa Smitshuysen, Annemarie's moeder en Reynaud, kortom ook vanuit mijn hele kleine familie zijn er afgevaardigden geweest. En het was ok!
Liefs, ik ga zo slapen...Anita

Geen opmerkingen: