Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




woensdag 25 april 2012

En bijna is het weer donderdag....

Dag, na een intensieve week. Met veel besprekingen, afspraken, vergaderingen, trainingen en ontmoetingen, zit ik hier, al bijna 4,5 kg lichter en met een goed gevoel. Soms kun je zomaar simpelweg gelukkig zijn. En dat ben ik dan ook...door mooie reacties, door het afronden van een coachtraject, en door het opstarten van twee nieuwe. Jawel twee nieuwe opdrachten. En ook dat andere Politiekorps lijkt zomaar door te gaan. En ik...ik geniet. Vandaag zei ik nog 'ik realiseer me iedere dag maar weer, dat gezondheid, een dak boven je hoofd, liefde en vriendschap in mijn leven is. En ik voel me rijk...'.
En dat, wilde ik vandaag even kwijt. En verder ga ik nu de krant lezen...kus, Anita

Geen opmerkingen: