Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




dinsdag 3 juli 2012

En hier nog een toegift....

Een dag vol met gesprekken. Een dag vol met indrukken, emoties en alles wat daarbij hoort. Ondertussen zijn de schilders bezig en prikken zij gaten in onze ramen, ons houtwerk en schrikken wij van de staat van dit alles. En als je eenmaal begint met het renoveren van je huis, dan hou je zomaar weer je hart vast, voor alles wat komen gaat en nog kan komen. En ondertussen ben ik bezig met een mogelijk nieuwe opdrachten, voor een transportonderneming, leuk, 60 leidinggevenden trainen...zou zomaar kunnen. Komt wel goed denk ik...na de zomer...goh wat zou dat gaaf zijn. Voor nu, zomaar nog een foto van mijn vader...omdat ik aan hem denk, hoe hij nu lekker in zijn eigen bed ligt te slapen, althans dat hoop ik maar...dag, ik ben moe en ga naar bed. Annemarie is al naar bed, Floor ook en Roos is op een schoolfeestje...dag, tot morgen. Liefs, Anita

Geen opmerkingen: