Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




woensdag 20 juni 2007

Op kantoor geweest!!!!

Sjonge sjonge zeg... met Hylke mee teruggereden naar kantoor. En daar stond Kirsten op me te wachten en zijn we samen de afdeling binnen gestapt. Geweldig....wat heerlijk om daar weer te zijn. Annemarie had aan Kirsten laten weten, dat ik niet gezoend mocht worden, welnu de omhelzingen, de liefdevolle begroetingen waren niet van de lucht. Ik voelde me zo ongelooflijk rijk. Ook alle andere afdelingen even bezocht en ook dat voelde goed. Door Jan weer terug naar huis gebracht, heerlijk! Samen kletsen over leidinggeven en over het werk, lekker....

Ook Annemarie heeft een mooie dag hoop ik. Ze is nog lekker weg, aan het stappen of shoppen met mama Emmy. Kunnen ze wel die twee denk ik...ze houden het vol. Fijn voor haar haar/hen, want Annemarie kon wel even wat ontspanning gebruiken. Is goed voor haar.
Zo was deze woensdag onverwachts een dag vol uitspattingen...
en het voelt gelijk alsof je weer wat meer midden in het leven staat! Allemaal bedankt hiervoor.
Anita

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Aniet,

Geweldig dat je er was vanmiddag. Ik denk dat het niet alleen jou maar ook ons goed heeft gedaan. Fijn je weer te zien en die kale kop past echt wel bij jou. Het spreekwoord van die vos gaat zo te zien en horen bij jou nog steeds op.

Liefs

Wil

Anoniem zei

Aniet,

Fijn dat je er was heeft een heleboel van ons goed gedaan.
We hopen je vaker te mogen begroeten, ik wilde je alvast heel veel sterkte toe wensen voor je volgende kuur, zet hem op meid je kan het.

liefs Wilma

Anoniem zei

Hallo Anita,

Leuk dat je even op kantoor bent geweest! Jammer dat ik nu toevallig 2 weken vakantie heb!

Goed te horen dat het weer beter gaat!

Groetjes,
Jolanda