Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




donderdag 21 juni 2007

Slapeloze nacht....

Tja...en daar zit ik dan om twee uur in de nacht. Ik kan niet slapen en hield natuurlijk door mijn gedraai Annemarie weer wakker, dus er maar eventjes uit...beetje lezen en nu dan vast even op mijn weblog schrijven.

Met een tevreden gevoel kijk ik terug op gisteren, mijn bezoek aan Arinso. Het was werkelijk heerlijk om daar even te zijn. Om even met iedereen te praten, om de hele club weer eventjes te ontmoeten.
Toen ik thuis kwam en Annemarie naderhand ook thuis kwam, hebben we lekker gegeten, tv gekeken en een rustige avond gehad.
Vandaag donderdag zal een rustige dag worden. Ik krijg bezoek van Jannie Hoegen uit Zwolle...die al een paar keer is afgebeld en nadat de kinderen hier zijn geweest voor de lunch, hebben Annemarie en ik de tijd aan onszelf. Lekker is dat...nog eventjes quality time...morgen komen die meiden weer naar school, drumles, hockey en van alles te doen om je heen. Vriendjes, vriendinnetjes...gezellig is dat wel. In het begin moest ik enorm wennen aan die drukte om je heen. Aan het feit dat je pas als de kinderen naar bed zijn tijd voor jezelf hebt....maar het is ook wel heel erg leuk. Spelletjes doen, spreekbeurt oefenen, helpen met huiswerk....

Mijn leven is een klein cirkeltje op dit moment. Ik maak niet zo heel veel mee, dus laat ik het eventjes hierbij.
Ik hoop dat jullie allemaal een lekkere nacht hebben of hebben gehad....ik ga het zo weer proberen...dikke zoen!
Aniet

1 opmerking:

Anoniem zei

He Aniet,

Kreeg eerder deze week je weblog door.... en dacht ik MOET wat laten horen. Niet omdat het moet zoals je begrijpt maar omdat ik dat wil. Lang niet gesproken en gezien, that's life. Jij hebt niet stil gezeten de afgelopen jaren, ik ook niet zoals je wellicht gehoord hebt. Het gaat mij en Dorien meer dan erg goed. Ik zag wat foto's van je, jij niks veranderd he.. Take care Léon