Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




donderdag 19 juli 2007

Slechte nacht..voor ons allebei....

Even heel kort, want ik ben moe, voel me niet zo lekker. Het was een slechte nacht, niet kunnen slapen, emotioneel, even een terugval...we zijn allebei erg moe nu. Annemarie had een leuke drukke afscheidsavond op de school van Florine en was daar al de hele dag voor bezig geweest. Werd laat en nu is ze samen met haar mama haar vader in Spijkenisse opzoeken, hij is namelijk weer thuis. Ik vang straks Rosanne op en heb de kussens buiten neergelegd. Het lijkt erop dat ik daar een beetje kan gaan slapen.
Ben ongelooflijk in de overgang, mijn hele ritme is van slag. Ook mijn slaapritme, dus de pillen gaan we weer innemen. Heb weer uren op de bank gelegen en opgezeten vannacht...maar alles bij elkaar geen succes. Buikloop, het gesodemieter begint weer. Kon ook niet zo mooi blijven toch...
Ben een beetje uit mijn doen, emotioneel gezien. Komt wel weer goed.
Anita

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Anita,

Volhouden hoor, je weet er komen mooiere en betere tijden, ook al is het erg moeilijk met deze kuren.
Ik leef met je mee en denk aan je.

Liefs
Elly Heins

Anoniem zei

Lieve Aniet,

Een lange periode van pieken en dalen. Je weet dat je je hier doorheen moet vechten. Kon het maar anders, hè!? Probeer vast te houden aan de mooie momenten die weer komen gaan.
Sterkte!

Nikki