Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




maandag 15 september 2008

Goed nieuws!

Tja en daar ben ik alweer. Goed nieuws, het gaat goed met Anietje, die tumor die hebben we echt een rotklapt uitgedeeld he...het littekenweefsel slinkt, er zit nog wat necrotisch weefsel, rug zal altijd zwakke plek blijven en jawel...hier komt het, hij zag aan de bloedwaarden dat de hormoonhuishouding ernstig in de war is, en hij voegde hier subtiel aan toe 'u bent ook niet zo extreem jong meer' en toen ik daarna in de rij stond om een vervolgafspraak op 1 december (jawel...de tijd tussen de ene afspraak en de volgende wordt steeds langer!)kwam Ria waar ik normaal altijd bloed moet prikken naar me toe en zij gaf aan 'wat een krullen zeg, echt mevrouwenhaar' tja mensen en op dit soort momenten, moet je toegeven, ben je gewoon een oude tut. Je kunt wel denken dat je de hele wereld weer aan kunt, en dat kan ik, maar aan de buitenkant is er toch wel het een en ander aan het veranderen. Maar ach, ik hoop hier nog lang van te mogen genieten en met alle liefde die in me zit, mogen jullie zeggen, dat ik ouder, grijzer, mevrouweriger of wat dan ook ga worden, want ik word het in ieder geval! En daar zit 'em de winst toch?
En toen we terug naar huis reden zei Annemarie 'ach Aniet wat geweldig he...dat we nu met dit scenario bezig zijn, het had toch ook zo anders kunnen zijn' en ja mensen, daar blijf ik me bewust van. Ik geniet dus, met volle teugen van het leven en alles wat dit leven mij te bieden heeft. Het is geweldig dat er een wereld vol perspectief voor me ligt!
Een hele mooie dag gewenst, van die niet meer zo extreem jonge Aniet, die vol in de overgang zit, maar ook vol in het leven!
Liefs, geniet!
Anita

1 opmerking:

Anoniem zei

Ach, wat is oud? Sinterklaas is oud! Profiat!

x

Wim