Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




woensdag 26 augustus 2009

En nu dan echt....50 jaar!

Zo vlak voor ik vertrek, omdat dit eigenlijk een gewone werkdag is, wil ik even met jullie delen dat ik vandaag echt 50 ben geworden. Gewoon 50, maar wel heel bijzonder, met slingers waarop dat magische mooie getal staat. Met een ontbijtje met champagne en servetjes met 50, met mijn Annemarie samen. Met prachtige kado's .....mijn raampje uit Hydra met daarin een mooie tekening van een naakte vrouw, gemaakt door Annemarie zelf! Super een echt Smitshuysen en dat zo vroeg op deze mooie feestelijke dag, veel smsjes, een horloge, heel hip, mooie kussens en een boek van mijn favoriet schrijfster Sarah Waters. Smsjes, mails en gisteren al veel kaarten, o.a. van tante Tanneke en nicht Annemarie. Het feest is begonnen. Een telefoontje van Sophie, de dochter van Ruud, dat op zich al maakt me blij. Een smsje van Roosje met - gefeliciteerd 50, shara...geweldig he...en nu naar Defensie, ook daar gaat het beginnen. Een nieuwe mijlpaal, een nieuwe start, zou het zo zijn....super toch. Fijne dag, 26 augustus 1959...oh nee 2009!
Anita

Geen opmerkingen: