Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




woensdag 26 augustus 2009

Sarah en 50 rode rozen!

Terwijl ik moet werken en me moet voorbereiden op wat komen gaat, zit ik op kantoor nog even bij te komen. De bel ging...bloemen van OPB, Emmy en Reynaud en opeens zag ik haar zitten, een nagemaakte Sarah, een bijna Anita, met mijn kleren aan, op de bank, met een glas champagne naast zich, en opeens 50 rode rozen van mijn liefste Annemarie. Een prachtig boeket bloemen van Caroline en Erik, een wit chocolade hart speciaal voor mij gemaakt. Champagne van Suzie...kortom, feest, feest en nog meer feest. Smsjes de hele tijd, Emmy en Reynaud op de koffie, met weer zo'n prachtige roos! Zij hebben deze Sarah gemaakt, geweldig, met mijn ogen, mijn mond...wat super. Overal zie ik 50, en toen ik de auto instapte, hing daar een grote opgeblazen 50 aan de spiegel. Wat ben ik verwend, wat voel ik me jarig...als die mooie berichten, via Hyves, LinkedIn, mail en sms, dank jullie wel lieve mensen, hoe gelukkig ik ben, kan ik niet zeggen. Mijn vader aan de telefoon, wat wil je nog meer, een smsje van mijn broer, van Jannie. Mooie lieve kaarten van allerlei mensen...dank, dank...ik zit te glimmen en te stralen...zomaar 50!
Aniet

3 opmerkingen:

Trudy zei

Lieve Anita,

Van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde en liefdevolle jaren op naar de volgende 50??
Gezellige dag voor allen en een dikke knuf. XX

Liefs Trudy

Anoniem zei

Lieve Aniet,

Hoop dat je mijn sms-je leest!!!!
Van harte!! Liefs Jelle, Berty en Milou

Andrea zei

Lieve Anita,

wij wensen je nogmaals een prachtig jaar toe. Vanavond hebben we op jouw gezondheid geproost!

Liefs, Ron en Andrea