Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




donderdag 25 oktober 2007

Hoge koorts en naar het ziekenhuis....

Tja...en zomaar opeens kreeg ik vannacht hoge koorts (39.3) en werd ik daarna klam van het zweet weer wakker. De koorts is gezakt, maar de dokter wil wel dat ik naar het ziekenhuis kom. Mijn bloedwaarden zullen heel erg laag zijn, mijn grote linkerteen is lelijk ontstoken en ieder wondje wat ik krijg ontsteekt gelijk. Ik ben moe en helemaal klam...dus ik krijg zo een telefoontje wanneer ik moet komen. Voor de zekerheid een tasje mee als ze me daar willen houden ter observatie...

Wordt vervolgd....
Anita

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Anita ik denk aan je ....

sterkte straks ...

Veel liefs Gabija

Anoniem zei

Ach, ach, Aniet, het houdt niet op. Hopelijk zal toch niet je laatste shot worden uitgesteld.

Annemarie had toch goed gezien dat het niet goed met je ging, de dag daarvoor.

Heel veel sterkte, liefs Gemma