Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




zaterdag 17 januari 2009

Eventjes iets delen...want dan wordt het van ons samen.

Ik lees iets heel moois en wil dit even met jullie delen. Ik heb het dus niet zelf bedacht, maar op deze manier wordt het iets van ons samen.
Soms denk ik, als je zo gelukkig kunt zijn samen, waarom kun je dan ook soms zo verdrietig zijn. Zo in en in verdrietig en toen las ik dit :
'Waar veel licht is, valt ook diepe schaduw'
En deze dan 'het kleinste wordt groot, als je het met liefde doet' mooie uitspraak he...ooit gedaan door meneer Damiaan, een belgische missionaris. En met deze wil ik eindigen ''wat wil je later worden?" "Een oud en wijs vrouwtje".
Dag, geniet van vandaag...Anita

1 opmerking:

Anoniem zei

De echo van fiets is iets....