Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




dinsdag 24 november 2009

Wat een dag!!!

Lieve mensen! Wat een dag weer, sprankelend, begon zo rustig! Een opdracht! Docent in een traject waar ik tot nu toe als intervisie-coach bij betrokken was, en nu mag ik zelfstandig een hele Leergang draaien...wow...ik voel me zo trots! Start in januari, meelopen al eerder...echt een mooie opsteker. Daarnaast coach bij een ander Ministerie, op basis van iets wat ik ooit daar in een heel andere setting heb laten zien. Zomaar een smsje... eerste afspraken staan al genoteerd in de agenda. Een verzoek via een cursiste om voor haar bedrijf een dag te begeleiden. Een uitnodiging voor het 25 jarig bestaan van het Omniversum, een dagje 'non verbale coaching/analyse' op uitnodiging van een relatie van me....een dag vol kadootjes. Een leven vol kadootjes lijkt het nu wel opeens....vanmorgen kwam die meneer hier mijn kantoor binnenlopen en toen kreeg ik een mooie fles wijn! En ondertussen heeft een groep aan wie ik les heb gegeven de cijfers binnen en het regent mooie voldoendes en dus bedankjes naar mij. Terwijl de mensen het zelf hebben gedaan! Ik ben blij, blij en trots....ik stap zo in de trein naar Amsterdam. Heerlijk...liefs, Anita

Geen opmerkingen: