Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




maandag 30 augustus 2010

citaat...

En deze kreeg ik afgelopen zaterdag van Berty 'de mooiste ontdekking die echte vrienden kunnen doen is dat ze elk apart kunnen groeien zonder uit elkaar te groeien'door E.Foley....
en vorige week kreeg ik deze van Manou 'The challenges in life are there not to break you, but to create you' door Norman Vincent Pale....
en zojuist zei iemand tegen me na een coachtraject 'ik heb veel aan je gehad...'en weet je hiermee kan deze week zomaar weer heel mooi beginnen! Halve bomen afgebroken, de wind die dingen kapot maakt, maar mensen maken alles weer heel...en dat is vooral wat me bijblijft, telkens weer!
Een fijne maandag, Anita

Geen opmerkingen: