Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




zondag 27 mei 2007

Zittend slapen......

Goedemorgen, terwijl ik kijk naar een schitterend boeket met grote donkerrode rozen (de mevrouw die ze kwam brengen keek heel blij en je zag haar denken 'wat romantisch deze mevrouw krijgt bloemen van haar geliefde....'en zei 'bent u mevrouw van Loon....dan heb ik prachtige rozen voor u')begin ik op zondagochtend om tien over acht in mijn weblog te schrijven.
Heerlijk om de dingen van me af te schrijven.

Vannacht weer goed doorgeslapen tot 04.00 uur, toen weer 2 morfine-tabletten (samen 40 mg) en nu weer mijn dagpil. Ondertussen wel hoofdpijn van de medicijnen, en soms duizelig, want het is wel veel he...maar het werkt. Ik heb zittend kunnen slapen en ik vind he zo belangrijk om samen met Annemarie de nacht door te brengen. Heerlijk...

Vandaag weer een rustige dag...ik slaap nu overdag ook al meer. Het lijkt wel alsof ik zieker ben, of zou dat psychisch zijn. Of door de medicijnen komen. Ik ben moe, lees wat, de krant, een blad, een boek en schrijf, want dat wil ik iedere dag doen en slaap. Niet veel meer, erg ongezellig voor iedereen.
Mijn lijf doet pijn, mijn rug en mijn benen maar ik ben wel recht gelukkig...
Ik wens jullie een mooie zondag toe. Veel liefs, mijn broer komt met Noor, en ik vind het met name voor mijn familie wel confronterend, we denken hierdoor weer zoveel meer terug aan het ziekbed van mijn moeder. Die ook een vorm van lymfklierkanker had...bizar he...ben benieuwd of er een vorm van erfelijkheid is op dit gebied.

Dikke zoen, Aniet

11 opmerkingen:

Anoniem zei

lieverds
ben even thuis en via de computer gaat het net allemaal wat beter , hou je weblog constant bij, Anita.
steun ja, je verdient het.wat ontroerend om het steeds van je te lezen , je bent een wondermens!!!!

liefs en tot morgen. Jan en Jantje

Anoniem zei

Lieve twee
vergeet nog te zeggen Jan Wouter en Annelien, zij zijn net gestart in Parijs aan de Roparun, dubbel he. weten nu zo echt waarvoor ze het doen!!!!
ze zullen deze keer met veel gemengde gevoelens het traject afleggen
liefs Jan en Jantje

Anoniem zei

Hallo Anita,

Ik wens je heel veel sterkte! Ik vind het ontzettend knap en dapper hoe je alle emoties op je web log schrijft.

Groetjes,

Jan Willem Oudenaarden

Anoniem zei

Lieve meiden,

wat fijn dat je weer aardig heb kunnen slapen vannacht. daar ben ik erg blij om.
Geniet lekker van Noor en je broer vandaag,en ja het is heel moeilijk want al de gedachten naar je moeder komen zeer zeker weer boven.
Voor jullie hoop ik dat het een mooie zondag zal worden.
dikke knuffel van
Leonie en Erik en Jordy.

K. zei

dag lieve Aniet,

Zou de duidelijkheid, hoe dramatisch ook, voor een vorm van rust zorgen? Ik hoop het. Slapen kan zo'n zegen zijn. Wat een warmte en liefde komt er van jouw log af. Je verdient het wijffie. Je krijgt wat je geeft.

kus, Kirsten

Anoniem zei

Lieve Aniet,
Heerlijk voor je dat je samen een goede nacht hebt gehad. Het gegeven geeft je misschien een bepaalde rust. Fijne zondag met je geliefden.

Dag lief mensenmens!
Dikke kus Trudy

Unknown zei

Ook ik vind het heel fijn om te horen dat je een goede nacht hebt gehad.
Ik wilde je nog even een fijne pinksteren wensen met je lieve Annemarie en haar twee meiden.

Ik denk aan je.
Moena

Anoniem zei

Lieve Anita,
Zelfs door de pijn, emoties en verdriet blijf je sterk in alles wat je doe. Je bent inderdaad een wondermens! Ik wens jullie een fijne dag met jullie geliefden en ik denk aan jullie.

Love always,
Sarah
Kus van Rene en Zoe x

Anoniem zei

Goedemiddag kanjer,

Fijn dat je weer lekker geslapen hebt, dit heb je echt nodig kun je goed gebruiken....... en Annemarie ook. Wij wensen juliie een hele fijne zondag.

liefs Wilma en Hans

Anoniem zei

Hi Anita,

Vrijdagmiddag zat ik samen met wat collega's van KS in gesprek toen het gesprek in één keer op jou kwam. Het gesprek viel stil toen er verteld werd over jou situatie en de strijd waar jij/jullie mee bezig zijn. Woorden maakten plaats voor gedachten. De betrekkelijkheid van heel veel zaken wordt duidelijk. Het belang van andere zaken ook. Van deze afstand wens ik jou heel veel kracht en positiviteit.
Rob van Baars

Anoniem zei

Lieve Anita, lieve schatten,
ben maar eens voor de blog gaan zitten - om hem in een keer te lezen. Wat een verhaal! Bizar! En toch - in iedere regel lees ik de Anita terug waar ik zo dol op ben: positief, genietend van elk goed moment, zo flink mogelijk zijn en het leven blijven vieren. Om je angst voor je goede naam in Voorschoten (lellebellend aan de champagne...) moest ik errug lachen! (Ze zullen je nu toch al wel kennen...?) En dat van die annuleringsverzekering kan toch zeker niet kloppen? Waar heb je zo'n ding dan voor? Tuurlijk is het maar geld - maar dan nog...
Alle liefs, alle sterkte en alle kracht die je/jullie maar gebruiken kunnen, dikke kus.
Ada x