Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




zaterdag 26 mei 2007

Samen met Rosanne in bed computeren


Het is nu zaterdagavond en Rosanne en ik zitten samen in bed met onze laptop. Gezellig hoor. Annemarie brengt Florine naar een vriendje en wij hebben met TMF op de achtergrond onze eigen gezelligheid in bed.

Het was een bijzondere dag, vanmorgen ben ik zelfs met Annemarie en Rosanne naar Albert Heijn geweest, lekker boodschappen gedaan, daarna heb ik weer een uurtje geslapen. Pa en Els zijn geweest, was fijn en goed. Het gekke is dat je nu over heel andere dingen praat, maar ook over wat er voor me ligt en hoe we elkaar hierin gaan steunen. Ongelooflijk. We lijken allemaal heel sterk.

Nadat zij om een uur of vier weer wegreden, ben ik weer gaan slapen en nu lig ik eigenlijk alweer in bed. De pijn is er constant, wordt onderdrukt door pillen, maar ik vind het een goede dag.

Ik heb net mijn 'nachtpil' ingenomen...en ik heb het gevoel dat alle medicijnen goed werken.

Annemarie zei vanmiddag 'schat ik ben wel een beetje bang voor dinsdag' en eigenlijk ben ik dat ook wel....ik vind het doodeng...maar ik wil er zo graag voor gaan!!!!

Morgen komt mijn broer met Noor, ik had hem net nog aan de telefoon. Fijn hoor al die vormen van contact..


Ik ben duf van de medicijnen...zak af en toe weg. Mijn hoofd gloeit...heb last van mijn ogen...die tranen.

Rosanne vraagt zich af of jullie wel weten wie zij is, vandaar dat ik hier nog een foto er bij plaats, zodat echt iedereen weet wie Rosanne is.

Liefs

Anita


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Anita, Fijn om te lezen dat je eindelijk een redelijk goede nacht heb gehad... hou maar zo. Blijf sterk, hou vol. Weet wel dat IEDEREEN vecht met je mee. Wij zullen je op alle mogelijk manieren helpen, jullie helpen.

Heel veel sterkte nog.
Tot gauw,
Kus Sarah, Rene en Zoe x
p.s. Wat een leuke foto van Rosanne.

Anoniem zei

lieve Anita en annemarie en meiden,

wat een leuke foto van Rosanne, nu weet ik wie ze is (hihi)
en wat ben ik blij te lezen dat je een "goede" dag heb gehad vandaag.
ik hoop zeer zeker ook dat de aankomende nacht een slaapvolle nacht voor jullie zal zijn.
Welterusten voor vannacht.

liefs leonie erik en jordy

Anoniem zei

Lieve Anita,
Wat fijn om iets anders te doen en dat je goed hebt geslapen. Leuke foto's ook van jullie samen in dat hart en van Rosanne, je ziet waar voor je moet vechten. Wij zullen je daarbij steunen. Slaap lekker allemaal en heel veel sterkte!
Dikke kus van Bart & Trudy

gitta zei

Lieve Anita,

Ik kom net aan in Drachten bij Bert thuis. Die laat mij jou site zien. Heb alles gelezen en ben er stil van. Weet niet wat ik moet typen. Wil je alleen laten weten dat ik aan je denk!

Heel veel liefs Gitta

Anoniem zei

Anita,
Pluk de dag en geniet iedere dag opnieuw alsof het je laatste dag is! Gesteund door Annemarie moet dit zeker lukken!
Heel veel sterkte en houd moed!!
Hilde (hospice)