Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




vrijdag 10 augustus 2007

de vijfde dag van deze chemo.....

Ondertussen heb ik net mijn pillen ingenomen van de vijfde dag van de vierde chemokuur. En weer, weliswaar uren klaarwakker, de hele nacht in bed doorgebracht. Ik had geen zin om weer een hele nacht op te zitten. Gisteren ging het redelijk goed vind ik. Gisterenmiddag even op de bank gelegen, wat weggedommeld en veel gelezen. Ik heb Kluun weer gelezen, ingrijpend verhaal toch steeds weer....maar wat vervloek ik die kerel. Je krijgt door dit te lezen wel meer begrip voor de partner, en ik realiseer me iedere keer weer, hoe mooi de manier is waarop Annemarie voor mij zorgt...geweldig!
Gisterenavond kwamen Emmy en Reynaud langs voor een kop koffie. En na een cursus 'melkschuimen' voor onze nespresso koffie en een overheerlijk stukje meegebrachte taart van Emmy en Reynaud (lekker fris die smaak van besjes, rood fruit) begon ons gesprek. En weet je wat zo fijn is, dat er echt contact is. Dat we diep gaan, dingen bespreken die de essentie raken. Het ging over relaties, over waarom je de keuzes maakt, of de dingen doet zoals je ze doet. Dit contact doet me goed. Meestal gaan ze na een kop koffie weer weg, maar nu bleven ze een glas wijn drinken. Rose uit de Provence. En ik...nee nog niet, dat smaakt nog niet, ik neem nog even een aantal dagen appelsap. Alhoewel ik het vandaag zonder zetpil probeer en kijk of mijn maag zich goed kan houden. Ik hou me kranig zo zegt de dokter en dat ervaar ik zelf ook zo. Dus vol goede moed gaan we weer verder.

Terwijl ik dit schrijf realiseer ik me dat Arinso Utrecht een gepasseerd station is nu, althans het oude pand. Er wordt vandaag gewerkt vanuit Rotterdam en volgende week beginnen de Service Centers vanuit ons nieuwe pand in Nieuwegein. Leuk de afgelopen week belde Peter Bouten, onze algemeen directeur, hij komt maandagochtend bij me op bezoek. Ben ik blij mee.
Voor iedereen veel succes in Rotterdam of vanuit je thuiswerkplek deze dag. En succes met alle laatste loodjes voor de mensen van Local Support om het mogelijk te maken maandag weer in Nieuwegein te starten. Ik ben trots op afstand. Je hebt er niks aan, maar toch....

Anita

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Lieve Aniet, ken je me nog? Ellen van TM bij ADP. Heb via Els Mulder jouw site doorgekregen. Schrok me een ongeluk!En ik niet alleen hoor! Ben heel trots op je, dat je dit allemaal zo draagt! Wat moedig. Zo positief blijven en denken! Je bent GEWELDIG hoor! Heb vaak aan je gedacht, nadat je weg bent gegaan. Heel erg jammer, maar fijn, dat je voor jezelf toen een goede keus hebt gemaakt. En ik vind het fijn, dat ik zo'n fijne collega heb gehad. En zo te lezen, ben je blij met je nieuwe baan en collega's. Fijn ook, dat je zoveel liefde om je heen hebt en veel steun van alle mensen, die jou lief zijn. Dat je goed kunt praten over alles wat je is overkomen. Dat heb je zeker nodig, ook al moet je het zelf, helemaal alleen doen. Ja helaas, maar goed, dat gaat je lukken! Jij altijd met jouw vrolijkheid en positiviteit. Ik blijf je volgen en hoop dat je blijft relativeren en positief blijft denken. Heel veel liefs en sterkte en een hele dikke kus, Ellen

Anoniem zei

Hoi meis! Ik wil je gewoon even laten weten dat ik je heel veel sterkte toewenst en veel aan je moet denken.Ook voordat je ziek werd hoor,vond het altijd leuk om te tegen te komen,je had altijd wel een gezellig praatje en altijd die vrolijke lach!! Ik heb het er weleens met Ellen over! Jammer toch dat Aniet weg is! Maar ja zo gaat dat meis! Ik kijk zo af en toe op de site en vond het toch wel moelijk om te reageren,maar nu dacht ik kom op doen!Nou lieve meid nogmaals sterkte en heel veel lieve groetjes van een oud collega!
Liefs Irene ADP/TM

Anoniem zei

Lieve Aniet,
Toen ik de foto zag (ik krijg het echt niet voor elkaar!) van jou met Piet, werd het me even te veel! Tuurlijk zitten jullie lekker te genieten in Middelharnis, maar onderhand.... Alles liefs - en als je je vader spreekt, graag een 'bousa' (Arabisch voor kusje) van mij geven!
Ada xx