Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




vrijdag 21 september 2007

Voorbereidingen voor eerste expositie van Annemarie

Jawel het gaat gebeuren...vanaf begin oktober zullen de werken van Annemarie te zien zijn in 'Restaurant de Markiezen van Wassenaer' adres Langstraat 8 te Wassenaar. Een mooie gelegenheid, waar je heerlijk kunt dineren. De werken zullen hier een maand of twee getoond worden en er komt zelfs een samenspel tussen de beelden van bekend kunstenaar Kees Verkade en de schilderijen van Annemarie. Dus wie weet wat hiervan komen gaat. Het huis hier zal ontdaan worden van veel mooie schilderijen, die voor een maand of twee naar Wassenaar verhuizen. Of als ze verkocht worden, niet meer terugkomen, dat zou leuk zijn....Doeken die bijna klaar zijn worden afgemaakt en Annemarie heeft er zin in. Lijsten worden gekocht, maten genomen en composities gemaakt wat waar komt te hangen. Haar eerste echte moment. Ik hoop dat velen van jullie een keer gaan eten, lunchen in dit restaurant en naar haar werk gaan kijken. Altijd de moeite waard.

Verder niet veel te melden, met de voeten in de emmer met soda, nu ook een vingernagel die doordat ik een goot heb schoongemaakt, ontstoken lijkt en een ongelooflijk zere rechterarm weer, de trombose-arm. Verder hou ik me goed. Zojuist de laatste 60 mg prednison naar binnengewerkt en de maagtablet (die maag van mij krijgt zo ongelooflijk veel rotzooi te verwerken) en het gaat goed met Anita. Mijn lijf is sterk genoeg om al die rotzooit goed op te nemen, te verwerken en zijn of haar werk te laten doen. Ik slaap onrustig, maar ga geen nachten meer opzitten. Moet me er nu op gaan richten mijn boek overdag te gaan schrijven. Komt goed, geen zorgen. In januari is het af...Annemarie is bezig met een schilderij voor de omslag, ik mag het nog niet zien...spannend.

Annemarie is naar haar fysio toe, de meisjes naar school. Jullie aan het werk, of thuis, of anders. Een dikke zoen, een mooie dag. Veel liefs.
Anita

1 opmerking:

Anoniem zei

Super dat annemarie gaat exposeren,We hopen dat ze heel veel zal verkopen.

Fijn dat je haar weer terug gaat komen, en dat je weer zo positief bent een heerlijke vrouw ben je toch.

groetjes
Erik Leonie Jordy en Wesley