Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




maandag 3 maart 2008

En net belde mijn vriendinnetje Jannie....

en ze was een beetje geschrokken van mijn bericht op mijn weblog over mijn gesprek van vanmorgen....maar eigenlijk wisten we dit toch allemaal al. Deze meneer is alleen heel duidelijk en eerlijk. En ik wil dit ook, ik kan hier iets mee...en maak je vooral geen zorgen, ik ga er niet naar leven. Ik ga niet zitten wachten totdat....of wat dan ook. Ik ga door, door met leven (wie zingt dat liedje ook alweer...)en volgens mij doen we dit al een beetje...ik ga af en toe lekker te laat naar bed, ik lach volop en geniet. Ik doe te veel dingen, ik sjouw soms te veel, ik maak me soms wat zorgen, maar ik ga vooral door met leven...samen met Annemarie, samen met al mijn vrienden en vriendinnen en reken maar...dat we gaan feesten als die uitslag van de MRI goed is....swingen gaan we dan...
en Jannie, je bent lief, maak je geen zorgen...het komt allemaal goed!
Aniet

Geen opmerkingen: