Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




dinsdag 12 augustus 2008

Gedachten...

En altijd weer noteer ik gedachten, of mooie uitspraken.....en ik, die altijd spreekt over ruimte, heb deze uitspraak van Annemarie in onze begintijd (toen we nog slechts verkering hadden) genoteerd :
'Laat de ruimte die ik je (gedwongen) laat, de ruimte zijn die je nodig hebt, ook al is dat niet altijd de ruimte die je op dat moment wilt hebben..'

Mooi he...en nu hebben we samen een ruimte gehuurd, die ons ruimte gaat bieden, zodanig dat we elk vanuit onze eigen ruimte onze eigen dingen kunnen doen. Oh wat een geweldig gevoel...
vanmorgen ben ik er even geweest met Florine, en vanmiddag met Emmy en Reynaud en ook zij waren enthousiast hierover. Weer een nieuwe stap in ons leven samen, weer een nieuwe stap in de onafhankelijkheid.

Anita

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Anita,

Boerderij te koop ! bel Anita..
maar ik heb geen nummer. Wel op zoek naar een anders huis. Maar waar staat deze boerderij ? etc.
Misschien kun je me mailen: astrid_van_tol@deltalloyd.nl