Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




woensdag 18 maart 2009

Smaken Verschillen op tv....

Tja en nu is het gewoon iedere avond zover. Ik ben op tv in Smaken Verschillen. Samen met Oscar, Jennifer, Ja-El en Bernhard. Tot nu toe vind ik het wel ok...het eten is erg verschillend, en dat zie je ook aan de cijfers. Vanavond wordt een spectaculaire avond...voor mij het hoogtepunt, maar ook en dat kondigde men gisteren al aan...een beetje een emotioneel hoogtepunt. Ik schiet in de tranen....mooi wel denk ik. Het moment was mooi en bijzonder....ik herinner met nog dat de camera's even stil werden gezet. Dat het zwaar en heftig was voor ons allemaal...prachtig, maar ook wel eng. Want vanavond gaat men dit laten zien...en weet je wat zo leuk is, dat iedere avond weer Annemarie ook in beeld komt met daarbij de tekst, getrouwd met haar grote liefde...mooi he...
Dus lieve mensen, dank voor alle lieve reacties, gekke reacties, bijzonder ook weer. Vanuit allerlei hoeken, onbekend, ver weg en dichtbij komen de reacties.
Ik ga weer, het is werken geblazen deze weken. Mooi werken, maar ik heb mijzelf in april wat rust gegeven, even niks hoeven, paar dagen vrij.
Voor nu, een mooie dag gewenst...met liefs, Anita....

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee lieve Anita, ik had alles even gemist. Dus op uitzendinggemist gekeken. En de uitzending van Oscar was bij uitzendinggemist. Mooi en zuiver ben je, geweldig!

Liefs Andrea

Anoniem zei

Hallo Anita,

Harry en ik zaten naar Smaken Verschillen te kijken en hij zei: hee, dat is Anita, mijn manager bij ADP! We hebben bijna elke aflevering gezien en heel erg van je genoten. Ik denk niet dat je mij nog kent, wij hebben elkaar 1 x ontmoet bij een ADP feest. Hij vond het erg leuk om je zo op TV te zien. Ik wil nog een heleboel meer zeggen, maar wellicht niet zo geschikt hier :)

Hartelijke groetjes van Harry en Audrey Wigchers

irishrain@hotmail.com

Anoniem zei

Hoi Anita,
toevallig zag ik je vanavond op tv!
Enorm fijn te zien dat je weer gezond en nog steeds gelukkig bent.
Helaas ben ik erg slecht geweest in contact houden, maar ik heb nog geruime tijd je blog gevolgd nadat ik weggegaan ben bij Arinso. Gelukkig vond ik hem vandaag nog even terug..
De tijd met jou als onze manager was in ieder geval zeer leuk en ik zou nooit naar Utrecht gegaan zijn als jij er niet geweest was. Inmiddels ben ik alweer twee banen verder, nog steeds financiele administratie etc, maar ik denk nog steeds met plezier terug aan de tijd van het Delta Lloyd SSC in Utrecht. Nog bedankt voor alles.
Ik wens je verder nog het allerbeste!
Groeten (en een dikke knuffel),
Arifa Tjon