Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




woensdag 17 juni 2009

Alles is goed!!!!

Zojuist contact gehad met het LUMC en daar komt ie dan....alles is goed! Er is geen sprake van een recidive...ik ben helemaal schoon!!! Super toch, dus gewoon doorgaan met leven. Om ons heen gonst het van de vervelende berichten, over mensen die ziek zijn, mensen die kanker krijgen, dus ik voel mij een gezegend mens. Alles is goed. Wel realiseer ik me, dat af en toe wat rust nemen, de goede dingen doen. Bezig zijn met mooie mensen, mooie opdrachten, en er simpelweg van genieten!
Gisteren en eergisteren heb ik de top van de Nederlandse Defensie Academie mogen trainen, samen met John, een mooie ervaring. Bijzondere mensen, met eigen culturen. Genieten, simpelweg genieten. En dan ook nog in de ambiance van Mansion Bos en Ven in Oisterwijk, ach..het kan slechter toch in ons leven???
Geniet van deze dag, het weer is prachtig. Het afgelopen weekend waren wij op bezoek bij Hans en Ria op Oerol, Terschelling. Wederom zo'n ervaring waar je blij van wordt, heerlijk gewoon! Allemaal op de fiets het eiland over, en het leuke was, ik wist van een persoon dat hij er naar toe zou gaan, en jawel op zondag stond hij voor me, tussen al die 55.000 bezoekers door, die daar rondliepen op het eiland troffen wij elkaar. Kan toch geen toeval zijn...
Liefs,
Anita

4 opmerkingen:

Jeannette zei

Wat fijn voor je Anita!

Groetjes,

Jeannette

Leo Kliphuis zei

heel mooi nieuws, alleen 4 dagen er niets over melden is minder geslaagd boef !

Anoniem zei

Hoi Anita,
Heel mooi nieuws, en goed te horen/lezen dat het zo goed met je gaat.

Veel liefs
Elly Heins

Carla zei

Gefeliciteerd Anita, fijn om te lezen dat het goed gaat.