Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




zondag 25 september 2011

Voor alle dromen ......


Voor alle dromen die er waren zijn er plekjes in ons hart! Prachtig, lees ik net en geef ik aan jullie!

En dit verhaal is prachtig - Tevredenheid -
Een visser lag lui in zijn netten te slapen naast zijn boot op de kade. Een rijke zakenman liep langs en zéi 'waarom ben jij niet aan het vissen'. Welnu zei de visser 'ik heb genoeg vis gevangen voor vandaag'. Waarop de rijke zakenman zei 'waarom vang je niet nog een paar vissen, die kun je dan verkopen, en dan kun je geld verdienen, en als je dit steeds doet, dan kun je een mooiere boot kopen, of misschien wel een hele vloot, en dan wordt je net zo rijk als ik nu ben'. 'En dan' zie de visser. 'Nou dan kun je genieten' zie de zakenman....'wat denk je dat ik nu aan het doen ben dan' zei de visser.....

Fijne zondag, Anita

Geen opmerkingen: