Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




donderdag 31 mei 2007

Mijn vader is jarig vandaag!

Lieve allemaal! Mijn lieve pa wordt vandaag 78 jaar! En dat is wel een bijzondere dag, zijn dochter, ik dus naar het LUMC om haar infuusdag van de chemo door te maken. Maar in gedachten ben ik bij hem en steun ik hem ongelooflijk! Ik hoop dat hij een flesje champagne openmaakt met zijn lieve Els, die gisteren 68 is geworden. Ze zouden op vakantie gaan met de zus van Pa, maar door al die gekkigheid van mij, is hun vakantie ook geannuleerd.

Ik heb als een blok gezeten in bed met dat gispkorset om. Mijn benen zijn de boosdoeners nu, maar ik heb wel lekker geslapen hoor. Een ongelooflijke hoeveelheid pillen, vijf drankjes en heb ik vanmorgen al weer ingenomen...Annemarie legt alles klaar. Super he...

Gisterenmiddag was Rosanne bij Sophie haar vriendinnetje gaan spelen, omdat wij nog in het ziekenhuis waren. En toen kwam Nicolien, de moeder van Sophie, Rosanne weer terugbrengen en die twee meiden hadden een supergrote prachtige beterschapskaart voor me gemaakt, vol met lieve plaatjes (van mercedes) en vol prachtige kleuren, met een schattig stukje tekst van Rosanne en Sophie. Hartverwarmend toch, die kaart staat bij mijn bed, ik heb een mand vol met kaarten die ook bij mijn bed staat, zodat jullie allemaal heel dichtbij me zijn.
Dank je wel allemaal....en dan al die lieve reacties, al die steun van iedereen...ik voel me zo blij hiermee. Dank jullie wel...
als ik thuis kom zie ik overal bloemen, binnen, buiten op het terras, vrolijke kleuren, en eigenlijk ben ik niet zo zenuwachtig meer nu...ik ga ervoor en ik zie jullie allemaal weer terug, bij Arinso, op een feest, want reken maar dat we gaan feesten als ik een remissie heb (geen tumor meer te vinden) of als de kuur aanslaat! Dan zetten we heel Voorschoten op de kop, let op...dan drinken we de hele wijnkast leeg en dansen tot de sterren uit de hemel vallen!

Vandaag worden er een viertal stoffen ingespoten bij me, althans via het infuus en alles bij elkaar zal ik zo'n drie tot vier uur bezig zijn. Krijg nog wat uitleg omdat het de eerste keer is en hoop zo rond een uur of twee weer hier te zijn...ben zo benieuwd wat er verder gaat gebeuren dan dit weekend, of ik ziek word, wat ik ga voelen...nou ja we merken het wel...het enige waar ik me zorgen over maak, zijn mijn benen. Die doen zo ongelooflijk veel pijn, de rest wordt gedragen door het korset en de pillen...maar ja, we zien wel...

Lieve mensen, geniet van deze mooie dag, lieve Pa een prachtige verjaardag, die je weliswaar niet viert, maar waarvan ik weet, dat er toch een aantal lieve mensen uit jouw buurt bij je aanwezig zullen zijn.
Ik hou van jullie! Tot later! Succes allemaal bij Arinso en ADP natuurlijk, want ik zie ook heel veel lieve ADP'ers op mijn site!
Zelfs een lief kaartje van Hein Brockhoff, dank je wel allemaal!

Anita

18 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi lieve schat,

Gelukkig goed geslapen vannacht, die heb je alvast binnen.

Heel veel sterkte vannacht we zullen allemaal aan je denken.

Kom op je kan het overwinnen, dat vertrouwen moet je gewoon hebben.

liefs,

Henny

janknip zei

Lieve Annemarie en Aniet,
Heel maar dan ook heel veel sterkte vandaag. Voor jullie komt vandaag het licht in deze donkere tunnel. Enne Aniet je weet het komt er een feest over de muziek hoef je je geen zorgen te maken!

Anoniem zei

Lieve Anita,

Gefeliciteerd met jou vader!
En ontzettend veel sterkte vandaag.
Denk aan jullie ...

Veel liefs
Gabija

Anoniem zei

Lieve Aniet,

gefeliciteerd met je Pa. Voor jullie heel veel sterkte en kracht vandaag.

Ga ervoor!
Michel

Anoniem zei

Lieve Aniet,
Heel veel sterkte vandaag, we denken aan je, iedere dag.
Liefs,
Annemieke

Anoniem zei

Lieve Annemarie en Aniet,

Heel veel sterkte vandaag. In gedachten bij jullie.

Liefs,

Carmen

Anoniem zei

Lieve Anita,

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vader!

Heel veel succes met je eerste chemo vandaag!

Liefs,
Jolanda

Anoniem zei

He kanjers,

Gefeliciteerd met Paps !!!

Heel veel sterkte en kracht vandaag. Ik denk net als heel veel anderen ook aan jullie en ik hoop echt, dat de pijn nu snel minder wordt.

liefs Timmie !!!

Anoniem zei

Lieve meiden

heel veel sterkte vandaag met de chemokuur, we hopen zo dat hij goed aanslaat en dat je benen daar door minder pijn gaan doen.
Fijne is wel dat je een goede nacht heb gehad.
Ook wil ik jou feliciteren met je vader. kaartje naar hem en steun en kracht ook voor hem is naar hem onderweg.

dikke knuffel
leonie erik jordy

Anoniem zei

Lieve Anita,
Nel Frerichs attendeerde me net via de mail op dit nieuws en je site. Ik ben even volledig sprakeloos. maar weet dat ik aan je denk.
Simone

Anoniem zei

Lieve Anita,

Vandaag voor het laatst op het SSC mis je daarom dubbel. Bedankt voor de fles Rosé en je kaartje.. lief!Natuurlijk bedankt voor ALLES vooral je begrip voor bepaalde dingen ik zal je missen als manager nooit meer een SMS 's-nachts (leg dat maar eens uit aan Annemarie haha). Maar we zien elkaar weer in Nieuwegein of hopelijk nog eerder.
Sterkte de komende tijd voor jouw en je dierbare.
Dikke knuffel XXXX
Trudy
p.s. ook gefeliciteerd met je vader!!

Anoniem zei

hee kanjer,

Ten eerste van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vader, geef hem maar een dikke kus.
Tja en nu maar afwachten hoe ziek je word van die chemo, ik hoop voor jou dat het allemaal wel te verdragen is. Maar je weet het he, kijk naar voren, kijk niet om, vecht wees sterk je weet waarom

Dikke knuffel Wilma

Unknown zei

lieve Aniet,

De laatste ongesteldheid heerlijk lijkt me dat!! haha.
je bent een kei!!!
klaar dat wilde ik even kwijt aan je.

ohja gefeliciflap met je paps.

dikke kus.
Moena

Anoniem zei

Hallo Anita,

Je site wordt wel waanzinnig populair zeg. Geen wonder. De wijze waarop jij je dagen beschrijft zijn zo ongeloofelijk krachtig en kwetsbaar tegelijk. Ik vind je ongeloofelijk moedig en steun je vanuit mijn gedachte.

Caspar Bunge

Anoniem zei

Hallo Anita,
hoorde van de week van je ziek zijn. We zijn erg geschrokken en wensen je heel veel sterkte en kracht toe in deze moeilijk tijd en natuurlijk gefeliciteerd met de verjaardag van je vader.
Groeten
Bert Bovens
Renate Stegeman

Anoniem zei

Hoi Aniet,

Ik heb gisteravond het nieuws gehoord en voelde me lamgeslagen.
Vandaag dan eindelijk de link van jouw page gekregen en met tranen in mijn ogen lees ik jouw verhalen maar ook de reacties van de vele vrienden/kennissen/collega's en oud collega's.
Woorden schieten me nu eigenlijk even tekort en ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat alles goed aanslaat.
Je bent een wereldwijf en ook altijd zo positief.
Ik zal zeker regelmatig je page bezoeken en er een krabbel achterlaten.

Hou je taai he!!!!!

Lieve kus van Connie

Anoniem zei

lieve Anita
allereerst gefeliciteerd met de verjaardag van je lieve pa.wat zijn er vandaag gemengde gevoelens, we zijn toch net even bij hem geweest en hem wezen feliciteren.

ben de hele dag in gedachten met jou en Annemarie gerweest , heb enorm met jou te doen. lieve meid wat zal het zwaat zijn geweest, deze dag. misschien ben je inmiddels al thuis en ben je erg ziek, ja wat moeten we nog zeggen.
lieve \anita wij houden enorm veel van jou , en weet we leven met je mee
sterkte hoor van ons en wees sterk, je kan het, we bewonderen je positiviteit
liefs en dikke knuffel
Jan en Jantje

Anoniem zei

Lieve Aniet,

Gefeliciteerd met je vader! Vergeet ik nooit meer, want Peter is ook jarig vandaag!

Ik hoop dat de pijn snel minder wordt en ik wens je alle kracht! Je bent een vechter!!!

Liefs en een dikke knuffel
Peter & Carola