Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




maandag 21 mei 2007

nachten en morfine....

Het recept gevonden! Gisterenavond toen Jannie uit Den Haag weg ging, heb ik een morfine genomen om half zeven. Toen ik vroeg naar bed ging, want ik was kapot...tintelden mijn benen weer alsof het een lieve lust was. Om 22 uur twee morfine genomen en rustig met tussenpozen geslapen tot 4 uur. Nu om kwart voor vijf weer twee morfine genomen, omdat de tinteling en de pijnscheuten er weer zijn. Zo na een klein uur werken deze weer..en dus hoop ik zo half zes weer naar bed te gaan en nog een paar uurtjes te gaan slapen...heerlijk! Op deze manier kan ik dus de nachten enigzins redelijk aan, je slikt wat en dan heb je ook wat...een nachtje liggen, zelfs af en toe op mijn rug kan ik een half uurtje slapen...heerlijk!

En vandaag begint voor iedereen weer een werkdag...normaal gesproken zou ik nog een klein half uurtje slapen en dan naar boven gaan, onder de douche en me aankleden, afhankelijk van de dag, komt de ANWB op bezoek of de NS, of de Gemeente Den Haag...dan zie ik er iets anders uit, dan wanneer ik in ons behaaglijk warme kantoor in Utrecht mag werken, een polo, een blouse, vooral niet te veel...dat zullen we wel missen, al die tropische outfits als we straks een normaal klimaat hebben in ons nieuwe pand...ben reusachtig benieuwd. Mis weer heel wat schat ik zo in....zou met Petra gaan kijken, moet nu weer even wachten.
Ik droomde dat ik een vergadering had bijgewoond bij ADP, dat Hans Jansen zei 'zo gelukkig ben je er weer en kunnen we weer op je rekenen' ..... niets van interesse, niets van 'hoe gaat het' vannacht begreep ik weer zo goed, denkend aan de reactie van Hylke, waarom ik nu bij Arinso werk en niet meer bij ADP...al die lieve mails, al die reacties, als iedereen eens zou weten wat dat met mij doet. Hoeveel goed mij dit doet...dank jullie wel...
en voor iedereen die werkt, een mooie maandag...veel ziekmeldingen bij ISS en Delta Lloyd...veel tickets, dus hard werken weer. Ik denk aan jullie, succes! Chea weer terug van vakantie...succes allemaal!

Lieve groet, van een tintelende Anita. Mijn huis staat vol prachtige kaarten en volop bloeiende pioenrozen...mooi hoor.....

1 opmerking:

Dinno de Meer zei

Hoi Anita, wat een mooie site heb je. Na mijn eerste berichtje via de mail is er veel nieuws over je geweest. Daarom wil ik nogmaals jou en je gezin veel sterkte wensen. Verder wens ik je veel warmte toe, die je zelf ook altijd geeft. Veel sterkte toegewenst voor jou en je gezin. Dinno