Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




donderdag 24 mei 2007

Nieuwe medicijnen....

Na overleg met de arts, is Annemarie nu zwaardere medicijnen halen. Voor de ochtend en voordat ik ga slapen. En daarnaast mag ik dit medicijn aanvullen met de morfine die ik nu al heb, ik ben benieuwd of dit gaat werken. Krijg ook laxeermiddel, want al die morfine zorgt voor verstoppingen. Ach dat valt wel mee...veel nespresso drinken en veel water, maakt dat dit laatste niet echt lastig is. Gelukkig.
Heb geprobeerd te slapen, maar lukt niet, ben erg krom nu...en heb veel pijn, ondanks dat ik vandaag al veel pillen heb geslikt....het werkt niet meer zo goed...mijn hoop is gevestigd op het nieuwe medicijn. Morgenochtend schrijf ik erover...
en jullie, jullie zijn ongelooflijk lief allemaal...dank je wel voor al die reacties, die steun, die hartverwarmende mailtjes die iedereen me schrijft...

een gedichtje wat ik al heel lang ken, en per mail kreeg van Jannie Hoegen is wel toepasselijk :

en, telkens als ze niet meer kan,
denkt ze : ik?
ik val niet, ik dans...

en zo kijk ik er naar, ik, ik val niet, ik dans en ik zal altijd blijven dansen...
en ik weet wel, dat als alles achter de rug is, dat ik met jullie allemaal wil dansen, wil feesten, wil vieren dat we met elkaar ook heel zware tijden door kunnen komen!
Want nu merk ik maar weer eens heel erg goed, dat er vrienden zijn en hoe geweldig dit voelt!
Bedankt lieve vrienden, collega's, dierbaren...ik, ik val niet, ik dans!

Anita

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig!!!!!

Anita, ik danse met je mee!!!!
:-)

-xxxxx-

jan jantje zei

Lieve Anieta
de gedachten aan jou laten mij niet los, zo n positieve meid en dan zoveel pijn te hebben, vreselijk. heb net aan Jan voor zitten lezen hoe de nacht geweest was. hopenlijk zal de komende nacht beter zijn, en de nieuwe medicijnen meer verlichting geven.sterkte voor de dag van morgen , ook Annemarie sterkte. valt niet mee om iemand waar je van houd zo te zien lijden.we denken aan jullie
Jan en Jantje

Anoniem zei

Lieve Anita,

Gelukkig werd ik door iemand van APS op jouw Blog gewezen. Aan eens stuk door gelezen. Ik loop daar nu niet meer rond. Ik had echt geen idee... Het gaat ook allemaal zo snel. Een week geleden heb ik nog een kaart van je gekregen, vol positiviteit!
Ik weet nog goed dat Tamara tegen me zei dat je er goed uit zag met het new-years event. Ik weet dat je je liever goed zou voelen en dat is ook mijn wens. Maar hoe lang is dat nou helemaal geleden?
Ik hoop van harte dat de nieuwe medicijnen zullen helpen, maar boven al dat de doktoren je goed zullen helpen. Ik denk aan je! Echt waar!
Heel veel sterkte voor jullie alle-4!

MJ

janknip zei

Hallo Lieverd,

Vandaag veel aan je gedacht was een zware dag. Vanmiddag met alle leidinggevende bij elkaar gezeten in ons nieuwe pand. Ja en dan mis je voor mij een bekend gezicht. Ja dan komt de emotie weer. Hoop morgen weer ff met je te kletsen dat doet me goed en jouw volgens mij ook. Hoop je snel weer te zien blijf knokken hé kanjer.