Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




donderdag 24 mei 2007

nieuwe medicijnen en oude medicijnen....

Tja en daar zit ik weer, half twaalf en om half zeven al een nieuwe pil ingenomen, die zou werken na zo'n twee uur...maar niks hoor, weer tintelende benen, steken onder in mijn rug, pijnscheuten.......en zojuist weer twee oude morfine pillen erbij in genomen en nu maar weer een uurtje zitten, om te kijken of ik slaperig genoeg ga worden. Om te kijken of er weer rust in mijn benen en mijn lichaam komt, zodat ik toch weer wat kan slapen. Pillen, medicijnen en Anita, volgens mij geen goede mix.
Leuk, toen ik net de mail opende stond er een lange mail van Kirsten, met een uitgebreid verslag van de APS-avond, met bowlen, steengrillen en uiteindelijk nog veel stapplezier, leuk hoe ze aan me denkt en iedereen dit op zijn eigen wijze doet. Ik had wel graag mee gewild, met zijn allen op stap...maar dat komt wel weer schat ik zo in....

Vanmiddag was Berty nog even hier, gezellig...Rosanne kwam nog even binnenwaaien met zelfgebakken koekjes en daarna hebben Annemarie en ik gegeten in de tuin. Maar ik heb geen honger, ik doe niks, dus echte honger heb ik niet...daarna hebben we lekker liggen praten in bed en nu hoop ik dat Annemarie kan slapen, zodat als ik straks terug in bed kom...zij al diep in slaap is...ze ziet er zo moe uit...

Morgen is een spannende dag....ik ben zo benieuwd naar de uitslag...oh, mijn gedachten gaan alle kanten op, goed, slecht, eng, en Annemarie vraagt me steeds 'je blijft toch wel bij me...ik wil niet zonder jou'.....ik zou me geen raad weten als zij er niet zou zijn...maar daar hoef ik me geen zorgen over te maken, wij zijn er voor elkaar. Heerlijk...slaap lekker allemaal!

Anita

Geen opmerkingen: