Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




vrijdag 27 juli 2007

Midden in de nacht en wakker.

Tja en ik kan nu niet zeggen waar het van komt, prednison gebruik ik even niet meer....maar klaarwakker. Na een dag vol stress, ruziemakende meiden die op de een of andere manier niet samen kunnen spelen en elkaar continue in de weg zitten. Terwijl Arie en Noor op bezoek waren. Dus balen en nog eens balen. An werd boos, ik ook...en Arie sprak ons wijs toe als onderwijzer. Is wel even lekker soms. Ondertussen waren Arie en Annemarie in de voortuin bezig, witte hortensia's erbij gezet en een witte roos. Met als idee dat je volgend jaar als je over de heg naar ons huis kijkt, mooie witte bloemen ziet. De heg bijgeknipt aan de binnenkant en een afspraak voor een tuinweekend in september. Arie komt alles bijknippen, snoeien en weet ik wat al niet meer....wel even lekker en lief natuurlijk!
En ik heb boodschappen gedaan en gekookt voor iedereen....ik was bekaf, maar wilde ook een bijdrage leveren aan het huishouden. En morgen kook ik weer voor Annemarie. De kindjes gaan morgenavond bij papa eten, leuk voor hem en voor de meiden dat ze hun vader eventjes zien!
Ja wij zitten even tegen onze grenzen aan Annemarie en ik. We hebben stevige discussies over opvoeding en alles daarom heen. Ingewikkeld, want als je gescheiden bent, dan voeden beide ouders op en ze doen dit allebei anders. En voor kinderen is eenduidigheid en structuur belangrijk. Maar ja...een verandering van omgeving zal ons goed doen.
Het gekke is dat vanavond toen Arie en Noor weg waren de kinderen lief waren, enthousiast zijn en weer zo'n heel andere kant laten zien. Samen met Rosanne in bed boksen gekeken, en het grappige is dat ze dan commentaar geeft op de wedstrijd. Ondertussen eet ze mijn voorraad witte twix op, die mij niet meer echt smaken nu, en dat is dan wel zielig voor mij, zo zegt ze....
Ja kinderen, ik vind ze leuk, ook al is het ingewikkeld en deze twee meiden zijn zo verschillend dat het ook weer iets leuks heeft....maar vandaag kon ik ze wel achter het behang plakken!!!!
En nu zit ik hier. Ga maar even spelletjes doen, zodat mijn ogen moe worden en dan hoop ik weer te kunnen slapen.
Deze weblog wordt eventjes niet bijgewerkt want we gaan tot volgende week vrijdag naar de boerderij, even veranderen van omgeving. Even bijkomen, uitrusten....en proberen het vakantiegevoel, ondanks het belabberde weer, te krijgen!
Voor jullie allemaal, veel succes op het werk, veel plezier op vakantie en tot daarna!
6 augustus een nieuwe chemo en ergens rond die tijd ga ik weer schrijven! Ik ga een goede week tegemoet en ben er zo aan toe. Ik ben zo moe.
Dikke zoen.
Aniet

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Aniet,

Wat hebben jullie weer een heftige week achter de rug. Toen ik dinsdag bij jullie was wilde ik zo graag iets kunnen zeggen wat opbeurend zou zijn, maar ik heb het gevoel dat alles al een keer gezegd is! Daarbij zeg je het zelf al zo mooi dat ik eigenlijk niets kan toevoegen. Ik hoop dat jullie een heerlijke week zullen hebben bij die lieve vader van je en dat je even een klein beetje kan bijtanken! Ook voor Annemarie hoop ik dat ze zich kan laten verwennen!
Liefs Berty

Anoniem zei

Annemarie en Aniet ga lekker genieten van het leven op de boerderij, even uitrusten even bijkomen, even samen.
we hopen dat jullie na deze week er weer vol tegen aan kunnen gaan.
Geniet er van.

Erik Leonie en Jordy kreeft

Anoniem zei

Lieve Aniet,

Ga even heerlijk genieten op de boerderij! Hoop dat jullie een mooie week hebben en inderdaad het vakantiegevoel krijgen. Jullie hebben het meer dan verdiend!

Liefs,
Nikki

Anoniem zei

Lieve Anita en Annemarie,

Ga heerlijk genieten op de boerderij en van elkaar.
Dit moet een andere vakantie worden dan was geplanned maar des al niet te min, moet je genieten van de kleine mooie dingen in het leven.

Veel plezier met zijn allen.
Liefs
Elly Heins

Anoniem zei

Hallo Anita en Annemarie,
Even een meelevend berichtje uit Dronten..... wat heerlijk, dat jullie er een weekje tussenuit gaan!Normaal gesproken heeft die regio de meeste Zonne-uren, dus wie weet....! Rust maar lekker uit en GENIET,wat er te genieten valt.
Omdat ik zelf ook op 4 augustus voor 3 weken weg ben, wil ik je alvast heel veel sterkte toewensen met de chemo op de 6e.... en ook te dagen erna, dat je je zo goed mogelijk zal voelen.
Tot later, als ik je weer kan lezen.
liefs voor jullie en de meisjes,
Elsbeth.

Frans Vogel zei

Hoi Anita,
via Mirjam ben ik op je weblog terecht gekomen. Ik ben heel erg geschrokken van alle berichten, maar dit duurde niet heel lang. Ik weet nog dat je een enorme liefhebber bent van de K1 en denk dat je hier genoeg van weet om de kracht en doorzettingvermogen op te kunnen brengen om jouw eigen K1 te winnen. Ik wens je heel veel beterschap en zal je log uiteraard blijven volgen.

Heel veel lieve groetjes: Frans Vogel (voorheen ProBiblio, nu Eigen Haard in Amsterdam)