Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




maandag 10 maart 2008

Uitslag....geen uitslag, donderdag om 16.00 uur bellen!!!

Tja, het duurde langer voordat ik de arts aan de lijn kreeg en om tien over half twee had ik professor Willemze te pakken.Het MRI-beeld is niet gewijzigd ten opzichte van het beeld van 29 november jl. Dit is een wat tegenvallend resultaat helaas. Hij had verwacht dat ik 'schoon' zou zijn. Hij ziet ook dat de wervel die beschadigd is, wat is ingezakt en er slecht uitziet. Daarnaast ziet hij nog littekenweefsel of tumorweefsel. Hij kan dit beeld niet goed interpreteren en heeft hier de radioloog voor nodig. Besloten is nu dat er donderdagmiddag om half twee overleg is over de MRI-beelden met de neuroloog, de orthopaed, professor Willemze en de radioloog. En donderdag om 16.00 uur heb ik een afspraak met Willemze om de uitslag van deze bijeenkomst te bespreken. Dus eigenlijk weten we niets. Kan zijn dat de orthopaed iets wil gaan doen aan de wervel, omdat ik last heb van mijn rug. Kan zijn dat er niets meer gaat gebeuren voorlopig en dat we even twee maanden aanzien, hoe het zal gaan en dat er weer een MRI komt dan. En het minst positieve scenario is dat ik opnieuw behandeld moet worden met chemo's....
We weten dus nog niks...zitten hier een beetje lullig naar elkaar te kijken! Donderdag meld ik me weer, nadat ik professor Willemze heb gesproken.

Dag,
Aniet

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Aniet,
Op dit moment is het zo onwijs moeilijk om de goede woorden voor jullie te vinden!
Ik weet wel dat jullie samen heel sterk zijn!!!!!!
Intussen blijf ik toch gewoon hopen en duimen.

liefs en heel veel sterkte
Berty

Anoniem zei

Hoi Aniet,
Jemig wat is dit toch allemaal spannend, ik zal duimen dat het goed komt.
Heel veel sterkte.
Elly Heins

Anoniem zei

lieve allebei, ronduit klote dat jullie nog in spanning moeten blijven. Helaas er zit niet anders op dan wachten........ We leven mee, kus van ons allebei. Eveline en leo

Anoniem zei

Ik startte vanmorgen met spanning je weblog op om te zien wat de uitslag zou zijn.
Wat onnoemlijk vervelend en shit voor jullie dat je nu nog een paar dagen moet wachten op een uitslag.

Blijf positief en denk eraan dat er een groot aantal mensen met jullie meeleven.

Sterkte en "tot" donderdag,
Yvon Raijmann