Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




zondag 12 oktober 2008

En nog wat meer foto's....

Een hoekje uit An's atelier....
Mijn heerlijke werkplekje...
Een mooi hoekje uit mijn kamer, met boeken en van die mooie speciale dingen...
De giraffe is nu helemaal klaar en ingelijst, de giraffe van Anke of voor Anke....
Dit schilderij is nieuw en hangt even op mijn kamer...

Ons kantoor is een plaats waar schilderijen die klaar zijn, of af zijn, tijdelijk mogen hangen. Tot er weer een expositie komt, of totdat Annemarie het schilderij aflevert bij de toekomstige eigenaar...een wisselende expositie dus op de Van Beethovenlaan 69b te Voorschoten, wil je eens komen kijken? Bel even...je bent welkom!!
Anita en Annemarie

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Aniet,
Weer terug uit Parijs. Heerlijk geweest prachtig weer en met 6 vrouwen was werkelijk genieten. Jammer dat ik niet bij je (jullie) afscheid kon zijn met al die "ouwe" collega's maar hopelijk spreken we elkaar en met Kirsten, we houden contact.
Groetjes fijne zondag en een dikke knuf.

Anoniem zei

Naar zo'n werkplek wil iedereen volgens mij met plezier elke dag afreizen! Complimenten voor de manier waarop jullie zelfs van een kantoor een "warme"plek kunnen maken.

x Berty