Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




zondag 9 november 2008

Genieten....

En vandaag was een luie dag, wandelen door het dorp om nog ergens een Volkskrant te scoren. Heerlijk, zo maar slenteren in mijn eentje. Daarna lekker op de bank in slaap gevallen, en toen nog een keer onder de zonnebank...vandaag zat ik lekker in mijn eigen ruimte. Was ik stil en op mezelf...en eigenlijk was iedereen dat wel. Heerlijk, de rust straalde je tegemoet. Het was goed en aangenaam...en op dit soort dagen lees ik altijd andere weblog's, ben ik wat aan het surfen op het net en beantwoord ik wat mails. Mooie mails krijg ik toch...zo schreef iemand me, aan wie ik ooit heb lesgegeven, dat zij via mijn site op mijn weblog terecht was gekomen. En dat zij 'een paar dagen achterop was geraakt' omdat zij mijn geschiedenis aan het lezen is gegaan. Zij heeft mijn boek aangeschaft en dit boek mag zij gaan lezen als zij haar examen heeft afgerond, als kadootje voor zichzelf...bijzonder. Ik voel me altijd blij als ik dit kan en mag bereiken bij en met iemand. Afgelopen week gaf ik iemand mijn boek kado. Ook dat is heel bijzonder. Je eigen boek als een kado aan iemand geven, dat is eigenlijk iemand toestaan heel dichtbij te komen. En deze man was er heel blij mee....dat voelt goed en rijk!
Terwijl de kaarsjes aan zijn, An en Roosje op de bank zitten, ga ik weer stoppen en lekker vroeg naar bed...het is heerlijk zo'n luie dag als kadootje...nu mijn nespresso nog en ik glimlach, want net las ik een stukje van Kirsten en dan kan ik altijd ongelooflijk lachen, vroeger zei ik altijd 'scheuren van de lach', Kirsten is ook zo'n heerlijk mens om in mijn leven te mogen hebben!
Een mooie zondagavond gewenst...
Aniet

Geen opmerkingen: