Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




woensdag 5 januari 2011

bijzondere lunch....

Ergens deze maand mag ik aanwezig zijn tijdens een heel bijzondere lunch, in Slangevegt bij Nyenrode daar. Een lunch ter ere van iemand die 10 jaar geleden is overleden. Een prachtige vrouw, waar een aantal mensen, heel goed contact mee hadden en zaken mee deden...een van die mensen was ik. Zij liet een man en twee kleine kinderen achter. Het bijzondere is, dat haar toenmalige collega, leidinggevende nu deze lunch geinitieerd heeft, met een vijftal mensen, die elkaar nog niet of niet goed kennen, maar wel allemaal direct 'ja' riepen tegen dit initiatief...mooi, en nu lijkt het alsof er op voorhand al allemaal 'rode draden'ontstaan en lopen, en contacten al groeien. En juist dit, dit was 'haar' sterke mooie kant. Het verbinden van mensen, recht vanuit het hart...ik voel me vereerd hierbij te mogen zijn. En verheug me er nu al op...
Anita

Geen opmerkingen: