Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




woensdag 5 januari 2011

Een kop koffie, een boterham...wat wil je nog meer....

En op deze heerlijke vroege morgen, even op mijn eigen kantoortje opstarten met een coachee, en dan weer snel naar Yarden. Een kop koffie, een lekkere nespresso, een boterham, en de stilte...wat wil je als mens nog meer. Het is een rommelige en drukke week, veel lange dagen, die uitlopen, gesprekken, ontmoetingen, intensief en minder. Vandaag een ingewikkeld gesprek denk ik aan het einde van de dag, met een familie. Maar meestal kun je door het gesprek, alweer een beweging genereren. En daar ga ik dan maar van uit. Vannacht was de nacht met veel kramp...in mijn benen, mijn kuiten, soms zelfs mijn handen. Iedere keer uit bed, gelukkig slaapt Annemarie er doorheen nu...lastig.
Morgen weer een bijzondere dag, omdat ik morgen aan het einde van de dag ook nog naar mijn vader ga. En dat is zo fijn altijd. Gewoon zomaar even zien hoe blij hij is, als ik er weer ben...want zaterdag sla ik over, omdat ik naar Egypte vertrek...heerlijk. De zon op mijn lijf voelen...ik ga nu al bijna dagelijks onder de zonnebank, en heb alweer een lekkere kop...een lekker kleurtje, zodat ik de wereld weer stralend tegemoet kan zien! En deze week lijkt nu nog lang niet voorbij, er gaat nog veel komen en ik ben er klaar voor!
Een fijne, waardevolle dag gewenst....Anita

Geen opmerkingen: