Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




zondag 6 februari 2011

Interview in het Witte Weekblad van Leiden en omstreken

Hallo allemaal, tussendoor nog ander nieuws. De komende week of de week erna, komt er een interview met mij in het Witte Weekblad van Leiden en omstreken, morgenochtend komt de fotograaf mij eventjes op kantoor fotograferen, voordat ik met mijn vader weer richting Flakkee vertrek met de rolstoelbus. Een interview in het kader van de Voorschotense Boekenweek. Een week waar allerlei schrijvers uit Voorschoten en omgeving aandacht krijgen in de bibliotheek. 8 maart, de nationale vrouwendag, is de dag waarop ik hier in de Bibliotheek zal zijn en mensen zal ontmoeten als het over mijn boek gaat. Leuk een happening die geopend gaat worden door wethouder Adema uit Voorschoten. Ik hou jullie op de hoogte...en ik schrijf dit even, omdat Pa lekker zit te slapen in zijn stoel. Het is rustig en aangenaam hier in huis...hij geniet, heeft al lekker wat gegeten en we zorgen ervoor, dat hij allerlei lekkere hapjes krijgt. Straks met Emmy en Reynaud maar een flesje champagne soldaat maken...dag, liefs, Anita

Geen opmerkingen: