Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




donderdag 22 september 2011

Ziek....

Tja en zomaar ben ik ziek. Hartstikke ziek, griep, koorts, een rug die op breken staat, althans zo voelt het...een tik gekregen via Annemarie, die dezelfde klachten heeft, alleen fysiek wat sterker lijkt dan ik nu ben...maandag nog aan het vergaderen geweest tot tien uur in de avond bij Yarden en alhoewel ik al een Ibruprofin had gehad van Sabrina, was ik zomaar ziek toen ik thuiskwam...en dat ben ik nog steeds, dus alles loopt in het honderd voor mijn gevoel...alleen kan ik even niet anders, dan ziek zijn, dan slapen en in bed liggen. Vandaag nemen Daphne en Monique OCW voor hun rekening, jammer, maar toch...morgen gaat Daphne intakes voor de Politie doen, kortom mijn netwerkorganisatie staat als een huis en daar ben ik trots op. Vanuit Yarden mails en telefoontjes, die ik ook vanuit bed kan afhandelen...kortom, ik ben er eventjes niet. Dus ga ik morgen ook niet naar mijn vader...want ik ben ziek, zo simpel is het leven. Ik hoop er volgende week weer helemaal bij te zijn...dag, Anita

Geen opmerkingen: