Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




vrijdag 25 mei 2007

Slapen in de woonkamer, in de stoel....


Ik dacht ik begin maar met een leuk plaatje, want zo zitten wij erbij overdag...en de dagen zijn tot nu toe leuker dan de nachten...want slapen dat doe je 's nachts die gaat hier niet meer op hoor!

Tja en het resultaat van deze nacht is, veel morfine, weinig lol, en slapen rechtop in de stoel in de woonkamer, zittend dus...vervolgens duurt het een half uur voor je weer op kunt staan, want mijn lijf is in elkaar gezakt door deze houding, maar op deze manier heb ik tussen half twaalf en nu, bijna zeven uur, wel een uur of vier/vijf geslapen...en dat is de beste score tot nu toe.


Pijn, tintelende benen en pillen die niet doen wat ze moeten doen, althans bij mij niet, de pijn wegnemen, zodat ik horizontaal rustig kan slapen...welnu, overal is een oplossing voor te vinden, zo ook voor dit slapen, dus zolang ik nog thuis ben doe ik dat dus in de stoel...





Vandaag is de dag...ik ben reusachtig benieuwd en hou jullie op de hoogte.
Ik ben sterk vandaag, ik voel het...dus ik wil er graag tegenaan, ik wil beginnen aan de eerste trede omhoog op de ladder! Let op!

Anita

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Anita,

Heel veel sterkte vandaag. Ik denk aan jullie.

Sarah x

Anoniem zei

Hee kanjer,

Veel sterkte vandaag, de eerste trede is al bereikt.

Liefs Wilma

Anoniem zei

Enuhhh andere Kanjer,

(Annemarie dus) geef haar maar een trap onder haar kont, dan bereikt ze de top van de ladder. Ook jij uiteraard veel sterkte vandaag.

Liefs Wilma