Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




vrijdag 25 mei 2007

Vanmiddag afspraak bij de neuroloog

Zojuist gebeld door assistente van de neuroloog. Vanmiddag om 13.30 uur een afspraak in het LUMC met dr. Cox, de neuroloog.
Dus even afwachten weer. Deze assistente wist mij ook niets meer te vertellen op dit moment.
Afspraak moest vandaag gemaakt worden anders zou het te lang gaan duren.

Vanmiddag dus geen bezoek inplannen hier thuis.
Groet
Anita

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Anita en Annemarie,

WIj willen jullie vanmiddag heel veel sterkte wensen.
En tevens laten weten dat jullie in onze harten zitten en dat we erg aan jullie denken.
Woorden schieten te kort.
Via mijn ouders horen we steeds hoe het met je gaat. Ma heeft je web log door gemailt zodat we het via je weblog kunnen volgen,
heel veel sterkte en veel liefs voor jullie.

Erik en Leonie en jordy kreeft (dochter van jan en jantje)

Anoniem zei

Lieve Anita & Annemarie,

Heel heel veel sterkte vandaag en dat het voor jullie een mooi Pinksterfeest wordt om nooit te vergeten!

Liefs Trudy XXXX

zo intens...... zei

Lieve Aniet, vanuit mijn huis volg ik jouw lijdensweg. Hoe oneerlijk is het leven? Kippevel, rillingen en onmacht is wat ik voel bij het lezen van jouw woorden.

Zo een levenslustige vrouw, een vrouw die voor anderen klaarstaat, die achter haar woord blijft staan, die ondanks als ze weg moest toch even tijd voor je maakte desnoods vanuit de auto belde, dit kan niet waar zijn!

Knokken doe je al, dat weet ik, want zo zit je in elkaar. Daarom geef ik je al mijn kracht om dit gevecht te winnen en je niet te laten verslaan.

Vandaag de uitslag en de behandeling die zal volgen. Spannend maar tevens ook verlossend hoe gek dit ook klinkt.

Ik wens jou en je meiden zoveel kracht en sterkte dat een mens maar kan wensen. Ik vecht tegen mijn tranen, jij en je gezin hebben ze al genoeg (wordt zo een rommel en zo nat allemaal). Ik leef met jullie mee, denk aan jullie elke dag.

Heel veel sterkte vandaag!

Veel liefs, een hele dikke kus van mij.

Tineke

zo intens...... zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Anita,

Sterkte vanmiddag. Volgende keer ga je weer gewoon mee stappen en dan halen we de gehele nacht door.

Liefs

Judith

Anoniem zei

Lieve Anita en Annemarie,

Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs,
Jolanda

Anoniem zei

Lieve meiden,
Wij willen jullie voor vanmiddag heel veel sterkte en kracht toewensen. Zijn in gedachten bij jullie.

Kus achter het oor voor jullie allebei van Alice G en Marie.

jan jantje zei

lieve anita en Annemarie
kom net thuis, maar dat wist je ben bij je vader geweest, en waar is over gesproken? gehuild? jou ziek zijn.
De een in de serre de ander in de eetkamer, ja en klinkt gek ramen lappend huilde ik om jou.Nu thuis mijn eerste werk naar jou weblog. wat een spanning allemaal.

En wat hebben we al veel gedeeld de laatste jaren.Mooie en intens trieste gebeutenissen, en nu dit.
Wat komt er veel boven, gedachten, woorden, onmacht.

lieve Anita en Annemarie alle kracht en sterkte vanmiddag, weet dat jullie in ons denken de hele tijd aanwezig zullen zijn.
liefs en dikke kus
Jantje

Anoniem zei

lieve anita en Annemarie
kom net thuis, maar dat wist je ben bij je vader geweest, en waar is over gesproken? gehuild? over jou ziek zijn.
De een in de serre de ander in de eetkamer, ja en klinkt gek ramen lappend huilde ik om jou.Nu thuis mijn eerste werk naar jou weblog. wat een spanning allemaal.

En wat hebben we al veel gedeeld de laatste jaren.Mooie en intens trieste gebeutenissen, en nu dit.
Wat komt er veel boven, gedachten, woorden, onmacht.

lieve Anita en Annemarie alle kracht en sterkte vanmiddag, weet dat jullie in ons denken de hele tijd aanwezig zullen zijn.
liefs en dikke kus
Jantje

Anoniem zei

Lieve Anita en Annemarie,

Heel veel sterke vandaag. Ik denk aan jullie.

Anoniem zei

IK DENK AAN JULLIE!!!!!!!!!

-xxxxx-
Gabija

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.